Карантин спонукав експортера яблук підключитися до роботи на внутрішньому ринку
Потужний експортер українських яблук — компанія USPA Fruit підключилася до роботи на внутрішньому плодоовочевому ринку.
Про це AgroTimes повідомив Володимир Гуржій — керівник компанії USPA Fruit (ТОВ «АУСП Фрут»), яка спеціалізується на агрегуванні й експорті великих партій українського десертного яблука та інших продуктів у фреш-сегменті.
Як пояснив фахівець, країни Перської затоки та Південно-Східної Азії, у які їхня компанія системно постачала українське яблуко, на час пандемії частково закрили свої ринки для поставок з-за кордону. Унаслідок цього в українського експорту з’явилася низка ризиків, зокрема значно зросли терміни оплати за поставлений товар. Як результат обсяг експорту компанії зменшився.
Щоб замістити обсяг торговельної діяльності, USPA Fruit поновила та значно посилила співпрацю із національними та регіональними мережами супермаркетів.
Володимир Гуржій так прокоментував рішення компанії:
«У певний момент нам довелося призупинити відправку яблука на експорт. Ми мали два сценарії — скоротити видатки й відправити частину команди у вимушену відпустку, чи — перелаштувати свою роботу й активно подолати кризу.
Ми пригадали, що окрім 18-ти іноземних ринків, які ми підкорили експортом, у нас є також і контракти з більшістю роздрібних мереж в Україні. Ми активізували цю співпрацю, розширили її та вже підписали угоди з усіма національними та десятком регіональних мереж. В Україні ми працюємо з ритейлом напряму.
Швидко відновити свої позиції у вітчизняному ритейлі нам допомогло також і те, що із запровадженням національного карантину уся торгівля харчами перемістилася у мережі. Стосувалося це й фруктів. Оскільки мережі до збільшення покупців та наростання обсягу їхніх покупок не були готові, постала нагальна потреба заповнити полиці товаром»
Підсумовуючи, Володимир Гуржій зазначає:
«Полиці супермаркетів в Україні до кінця не заповнені і нині. Тому замість скорочувати свою команду, ми запросили у неї додаткових фахівців, спеціально під свій ритейл-проєкт. Продажі в Україні ми розширили, й хоча обсягів нашого попереднього експорту вони не покривають, але у них позитивна динаміка. Свої сильні компетенції на міжнародних ринках ми використали також й імпортували до України необхідний товар, зокрема цитрусові та інші затребувані фрукти й овочі».
Додати коментар