Техніка

Deutz-Fahr презентував нову серію тракторів

Виготовлена ​​в Німеччині нова серія 7 TTV вирізняється надійністю та максимальним комфортом, а також зниженою витратою дизельного пального та меншими експлуатаційними витратами, зокрема, завдяки інтервалу заміни моторної олії, що тепер становить 1000 годин. Моделі 7250 TTV і 7250 TTV HD оснащені двигуном Deutz TCD 6.1 Stage V, що чудово зарекомендував себе, і передовою трансмісією TTV з підвищеним ККД.

Про це повідомляє прес-служба виробника.

6-циліндровий двигун Deutz TCD з турбокомпресором, інтеркулером та Common Rail з тиском до 1600 бар укомплектований насосом упорскування зі змащенням моторним маслом; завдяки пакету SCR, DOC та DPF з пасивною регенерацією для додаткової обробки вихлопних газів двигун забезпечує максимальну продуктивність за мінімального споживання потужності. Крім того, цей пакет надає такі переваги: ​​відсутність додаткового впорскування дизельного пального для очищення фільтра, менше виділення тепла та швидше виконання регенерації, порівняно зі стандартними фільтрами. Усе це дозволяє економити час і кошти, повністю дотримуючись обмежень Stage V. Під час переміщення дорогами загального користування гальмівна здатність двигуна збільшується на 40%.

Нова силова установка вирізняється високою продуктивністю трансмісії, що забезпечує значне прискорення та плавність моделей 7250TTV й значне збільшення крутного моменту, що передається на колеса (+ 35 % для моделі 72 TTV e + 50% для 7250 TTV HD). Крім того, нові трансмісії TTV дозволяють розвивати швидкість 60 км/год за частоти обертання двигуна лише близько 1800 об/хв або 40 км/год за неймовірних 1200 об/хв. Передбачено 5 рівнів гідравлічного реверсу Powershuttle, що дозволяє налаштовувати його відповідно до конкретних потреб.

ВОМ з електрогідравлічним включенням, що налаштовується за допомогою iMonitor, має діапазон 3 швидкостей ззаду (540ECO/1000/1000ECO) і 2 швидкості спереду (1000 або 1). Їх можна перемикати із кабіни за допомогою InfoCentrePro. Таким чином, забезпечується максимальна робоча продуктивність в будь-яких умовах, що дозволяє часто працювати на низькій частоті обертання двигуна й істотно знижувати витрату пального, знос рухомих деталей і рівень шуму в кабіні, а також рідше виконувати роботи з планового технічного обслуговування. Можливість швидкої та простої заміни змінного хвостовика заднього ВОМ дозволяє з’єднувати трактор із будь-яким обладнанням та знизити витрати у разі пошкодження.

Максимальна вантажопідйомність заднього підйомника становить 10 000 кг (11 100 кг для модифікації HD). Крім того, передбачений передній витяг з контролем зусилля та максимальною вантажопідйомністю 5450 кг. Все це супроводжується інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом для зручного підключення обладнання, сумісного з ISOBUS.

Нагадаємо, Deutz-Fahr купує французького розробника агророботів.