Лінійка 11-тонних машин Weidemann поповнилася двома новими моделями
Важка вага
Лінійка 11-тонних машин Weidemann поповнилася двома новими моделями.
Компанія Weidemann представила новинки у важкій 90-й серії навантажувачів — відтепер їх три різних моделі. Поряд із наявним на ринку колісним навантажувачем 9080 серія доповнена моделлю 9580 з ватажною стрілою, а також телескопічним навантажувачем 9580T. Обидва «новачки» мають на 800 кг більшу власну вагу.
Потужність і зручність
Колісний навантажувач 9580 можна розглядати як доповнення моделі 9080. У серійному виконанні модель 9580 оснащується двигуном Deutz TCD 4.1 S5 потужністю 156 к. с., що на 20 к. с. більше, ніж у моделі 9080. Для додаткового очищення відпрацьованих газів використовуються DOC (дизельний окислювальний каталізатор), DPF (дизельний сажовий фільтр) і SCR (селективна каталітична нейтралізація). Двигун відповідає стандарту токсичності відпрацьованих газів Stage V (опційно Stage IV). Крім того, машина оснащена гідросистемою з продуктивністю 180 л/хв і має більше перекидне зусилля — 6,32 т (в моделі 9080 — 5,29 т).
Телескопічний колісний навантажувач 9580T поряд із високою функціональністю, високим рівнем комфорту та видатними стандартами безпеки, порівнюючи зі звичайними колісними навантажувачами, має телескопічну консоль і завдяки цьому може піднімати вантажі на значно більшу висоту — 5,48 м до осі обертання ковша. Максимальна висота вивантаження (ківш нахилено максимально вперед) — 4,58 м. Таким чином, навантажувач здатен без проблем працювати на завантаженні автомобільного транспорту з високими бортами (зерновозами тощо). До того ж телескопічні колісні навантажувачі мають переваги шарнірно-зчленованих колісних навантажувачів — маневреність, стійкість і підіймальне зусилля.
Простора кабіна з хорошим круговим оглядом була розроблена відповідно до новітніх знань у сфері ергономіки й оглядовості. Всі елементи керування у цій кабіні розташовані в межах огляду та легко доступні. Завдяки великому цифровому 7-дюймовому дисплею у водія завжди є огляд машини і найважливіших функцій. Стандартний клімат-контроль забезпечує хороший потік повітря в кабіні й роботу без втоми. Як опція доступний також додатковий передпусковий підігрівач. Кабіна, безумовно, відповідає вимогам чинної європейської Директиви з машинного обладнання (2006/42/ ЄС) щодо стандартів безпеки ROPS і FOPS. Також можливе отримання допуску згідно з директивою ЄС, що регламентує вимоги до тракторів.
Для моделей 90-ї серії навантажувачів окрім стандартного оснащення пропонується велика кількість різноманітних опцій. Наприклад, покупець може замовити трансмісію з транспортною швидкістю до 40 км/год, що значно спрощує подолання значних відстаней. Також навантажувач може виконувати функцію тягача й перевозити причіп або інше обладнання. Комплект світлодіодних фар робочого освітлення забезпечує підвищений комфорт і безпеку в темряві. Гідравлічна потужність у стандартному виконанні становить 150 л/хв, однак завдяки опції High-Flow можна досягти продуктивності 180 л/хв, а це найкращий показник для машин такого класу. Можливо також оснащення додатковим 4-м контуром керування й функцією гасіння коливань під час завантаження. Про решту опцій можна дізнатися у виробника.
Трансмісія Power Drive 370
Інноваційний привід ходової частини Power Drive 370 являє собою безступеневу гідростатичну коробку передач, яка досягає вищих тягових зусиль і швидкості руху, ніж її попередниці. Коробка передач має об’єм 370 см., похилий блок і змінний обсяг дозування з діапазоном регулювання в межах 45°. Це дозволяє проходити весь швидкісний діапазон від 0 до 40 км/год без перемикання. В результаті покращується комфортність руху, бо немає ні розриву тягового зусилля, ні поштовхів унаслідок перемикання. Також привід Power Drive 370 відрізняється компактною конструкцією, що було досягнуто відсутністю муфт й інших перемикальних елементів. Така конструкція є енергоефективнішою та надійнішою.
Зручне обслуговування
Моделі 90-ї серії мають легкодоступні контрольні люки та знімні крила. Це забезпечує легкий доступ до двигуна, гідравлічної системи та електроустаткування. Завдяки цьому значною мірою полегшується контроль і технічне обслуговування машини. Кришка капота підіймається високо для забезпечення оптимального доступу.
Регулювання кількості гідравлічної оливи
За допомогою елемента управління Jog Dial можливе ручне налаштування витрати гідравлічної оливи. Це рішення дуже корисно, якщо машина використовує робочі вузли, що не потребують повної гідравлічної потужності машини. Завдяки цьому забезпечується дуже висока точність і економічність роботи з машиною та навісним обладнанням.
Шарнірне зчленування та хитна задня вісь
Зважаючи на розмір і вагу, машини 90-ї серії оснащено шарнірним зчленуванням і хитною задньою віссю, внаслідок чого забезпечуються оптимальна маневреність і тягове зусилля. Кут повороту досягає 40°, за рахунок чого зовнішній радіус розвороту (по шинах) становить 4,99 м, а внутрішній радіус дорівнює 2,45 м.
Система автоматичного відведення ковша
Шляхом натискання на відповідну кнопку на джойстику можливе збереження положення кріплення для навісного обладнання. Таким чином, за наступного завантаження інструмент точно повертається в те саме положення. Функція доступна як під час переміщення від низу до верху, так і за переміщення зверху вниз. Завдяки цьому система автоматичного відведення ковша підвищує комфорт і швидкість роботи водія в разі повторюваних дій, таких як штабелювання за допомогою вил для піддонів або заповнення місткостей зі сталою висотою / перенесення ковша над бортами вантажних транспортних засобів.
Скидання тиску 3-го контуру керування
Кнопка для скидання тиску 3-го контуру керування розташована в доступному місці на важелі. Завдяки цьому можна ще швидше й ефективніше міняти навісне обладнання з гідроприводом. Кнопку можна використовувати навіть тоді, коли працює двигун.
Реверсний вентилятор
За допомогою гідроприводу вентилятора можна спрямовувати повітряний потік як у прямому, так і у зворотному напрямку. Натискаючи кнопку в кабіні, оператор може швидко очистити поверхні всмоктування кришки капота. Це захищає машину від пошкоджень через перегрів, і, крім того, водієві непотрібно зайвий раз виходити з кабіни.
Владислав Олійник
журнал The Ukrainian Farmer, червень 2020 року
Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі The Ukrainian Farmer та інтернет–сторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».