Техніка

Модельний ряд транспортних цистерн Tetraliner поповнився новою моделлю Roadliner

Логістика рідкої органіки

Логістика рідкої органіки

Модельний ряд транспортних цистерн TETRALINER поповнився новою моделлю ROADLINER, що призначена для доставки рідких добрив шляхами загального призначення.

Нині значення транспортного ланцюга для рідкої органіки все набуває ваги серед підприємців, власників біогазових установок і аграріїв, що доставляють рідину на місце внесення. Пошук оптимального рішення для перевезень рідкого добрива від місця зберігання до внесення рідини є необхідним для досягнення високої продуктивності. Група JOSKIN, що має величезний досвід у створенні машин для перевезення рідких органічних відходів тваринництва, доповнила свій модельний ряд Tetraliner моделлю, що більше відповідає вимогам для доставки шляхами загального призначення. Саме тому новинка отримала назву ROADLINER. 

Як й інші моделі лінійки, причеп ROADLINER оснащено системою Dolly, що складається з однієї осі на поворотному диску (діаметром 974 мм), який, у свою чергу, кріпиться безпосередньо до цистерни. Частковий перерозподіл ваги причепа через причіпний дишель на трактор у поєднанні з пневматичним гальмуванням (пропонується в стандартній комплектації) забезпечує максимальну безпеку під час перевезень навіть на підвищеній швидкості місцевістю з нерівним рельєфом. Цьому сприяє наявність внутрішніх перегородок у місткості, які пригнічують розгойдування рідини та покращують стійкість причепа. 

Попередні моделі причепів серії TETRALINER оснащувались кількома типами механічних і гідравлічних підвісок (жорстка, ресорна, Tandem із традиційним шатуном, Hydro-Tandem/Hydro-Tridem). Нова модель ROADLINER більше розрахована на експлуатацію шляхами загального призначення, тому конструктори вирішили оснастити цей причеп осями з пневматичною підвіскою BPW. Цей тип підвіски, що комплектуються трейлери на вантажний автотранспорт усього світу, відрізняється надійністю й простотою технічного обслуговування. Завдяки пневмопідвісці істотно поліпшується амортизація ваги цистерни, горизонтальність транспортного засобу є постійною, поштовхи краще поглинаються, забезпечуючи ліпшу стійкість на дорозі. Всі ці характеристики перетворюють нову машину на ідеальне знаряддя для здійснення перевезень на довгі дистанції. 

У гонитві за продуктивністю конструкторам прийшлося частину ваги, що передається на передню вісь причепа, розподілити через дишель на задню вісь трактора. Завдяки такому рішенню максимальна маса цистерни може становити 34 т (по 10 т на кожну вісь плюс навантаження 4 т на тягово-зчіпний пристрій), що сприяє зростанню рентабельності перевезень. Крім передньої вісі, яка встановлюється на поворотному диску, модель також оснащено в стандартній комплектації фіксованою віссю та задньою підрулювальною високошвидкісною віссю (з гідравлічним блокуванням), завдяки якій у Німеччині машина може бути сертифікована для руху зі швидкістю 60 км/год! 

Цистерну може бути оснащено колесами з дорожніми шинами (400R22.5), а також ширшими колесами 560/60R22.5, які пропонують з різною висотою профілю для адаптації машини до різних умов експлуатації. 

У стандарті цистерну оснащено вакуумною помпою MEC8000/D. Завдяки розташуванню всередині V-подібного дишла під час руху полем із високими рослинними рештками або нерівною місцевістю помпа захищена й доступна для обслуговування. Таким чином, це сприяє більшій універсальності машини в проведенні операцій зі всмоктування й вивантаження рідини. Вакуумні помпи більшої продуктивності та різні знаряддя для заповнення (турбонагнітач, правий/ лівий рукав, воронка) й рукав для перевантаження діаметром 8 дюймів дозволяють максимально підвищити продуктивність, універсальність і автономність техніки. 

Пропонована в чотирьох варіантах об’єму (21 000, 23 500, 26 000 і 28 000 л), модель ROADLINER без проблем задовольнить потреби будь-якого господарства. Також слід додати, що машина доступна у версії Advantage, яка також випускається серійно. Пропозиція, що містить повністю обладнану цистерну об’ємом 26 тис. літрів, дозволить багатьом скористатися перевагами цього транспортного причепа за доступною ціною! 

Владислав Олійник 

журнал The Ukrainian Farmer, лютий 2020 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі The Ukrainian Farmer та інтернетсторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону УкраїниПро авторське право та суміжні права”.
Використання
інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ