Техніка

Відомий український виробник автоцистерн представив у Ганновері оптимальне за ціною та якістю рішення для перевезення рідкої органіки

Німецька прем’єра EVERLAST

Німецька прем’єра EVERLAST

Відомий український виробник автоцистерн представив у Ганновері оптимальне за ціною та якістю рішення для перевезення рідкої органіки.  

Протягом останніх років компанія EVERLAST упевнено перетворилася на один із символів новітнього виробництва напівпричепів усієї України. Автомобільні цистерни для нафтопродуктів із маркуванням бренду застосовують практично усі мережі АЗС у нашій країні, напівпричепами-масловозами везуть олію на експорт до Європи, а цистерни для безводного аміаку нині забезпечують імпорт аміаку в країну. Колективу EVERLAST вдалося якісно закрити ці ніші, тому природно, що компанія починає освоювати нові ринки й робить це успішно. 

— Ми маємо багато клієнтів-аграріїв, які замовляють у нас паливозаправники, бензовози, цистерни для КАС та безводного аміаку, харчові — для молока або олії та інші види спецтехніки, у яких застосовуються цистерни. Останніми роками вони дедалі частіше просили виготовити щось більш спеціалізоване для аграрного напряму. Буквально показували німецьку цистерну для перевезення рідкої органіки й просили зробити таку саму, — розповідає директор компанії Дмитро Коваленко

Дмитро Коваленко, директор компанії EVERLAST

Адже рідкі органічні добрива починають набувати дедалі більшої популярності серед українських аграріїв. Не секрет, що вартість хімічних міндобрив нині є захмарною, через що більшість агрокомпаній істотно знизили норми їх унесення. Натомість гноївка — це у рази дешевший і доволі ефективний варіант. Тим більш, що це не хімічне, а органічне добриво, яке дає змогу не лише внести в ґрунт певну кількість елементів живлення, а й підвищити його родючість, сприяючи розвитку біоти. 

Звісна річ, що виробник №1 автоцистерн в Україні не міг пройти повз такий виклик-запрошення, результатом чого стала презентована на Agritechnica 2023 новинка — 28-кубова цистерна для рідкої органіки, виготовлена з неіржавної сталі. 

— На перший погляд, на території Євросоюзу не бракує виробників такого обладнання, проте існують важливі нюанси. Передусім — матеріал, із якого виготовлено цистерну. Якщо це дешевий, то буде чорна сталь — не дуже довговічний і надійний варіант. Адже цистерна використовуватиметься для перевезення рідини з досить агресивними властивостями. Набагато кращий матеріал — це якісна неіржавна сталь, але коштуватиме вона відчутно дорожче. Додамо сюди якісні покупні складники: насоси, крани, різні арматури тощо, не кажучи вже про шасі, — пояснює пан Дмитро. 

Відповідно, конструктори EVERLAST блискуче впоралися з поставленим завданням, створивши цистерну з надійної неіржавної сталі, з німецьким насосом великої продуктивності, німецькими осями, гальмівною системою й іншими елементами конструкції. 

— Однак, беручи до уваги, що ми — український виробник, змогли істотно краще зіграти на вартості готової одиниці техніки. Наша цистерна для рідкої органіки, виготовлена з найкращого вітчизняного металу й абсолютно нічим не гірша за німецькі аналоги, коштує як мінімум на 20% дешевше. Тому тут, у Ганновері, ми вже звикли до того, що проходить німецький фермер, бачить нашу цистерну, ретельно її оглядає, задоволено поплескує по ній і запитує про ціну. Коли чує, що класна цистерна з неіржавної сталі коштує як «бочка» з чорного металу, то в нього буквально загоряються очі, — посміхається наш співрозмовник. 

Дмитро Коваленко стверджує, що, хоча для компанії EVERLAST цистерни для гноївки — це досить новий вид продукції, вже нині зрозуміло, що у цього виробничого напряму є величезний потенціал. 

— Але з важливою поправкою — якщо працювати більше на західний ринок. Річ у тім, що наразі в Україні не так розвинена тваринницька галузь, як і застосування рідких органічних добрив. Поки що вітчизняний ринок занадто вузький для широкомасштабного розвитку цього сегмента. Хоча ситуація змінюється, бо з’являються нові біогазові заводи. Але наразі варто просувати таку продукцію саме на території Євросоюзу, де рідку органіку використовує дуже багато фермерів, — пояснює директор компанії. 

Тому головна мета присутності EVERLAST на найбільшій у світі виставці сільгосптехніки у Ганновері — це показати свою новинку, вивчити реакцію на неї європейських фермерів і знайти партнерів для подальшого просування її на ринку Євросоюзу і забезпечення сервісного супроводу. 

— Кожен фермер прагне мати не лише якісну техніку, а й гарантований надійний сервіс. Ми вже маємо своїх представників у Німеччині, Чехії та Польщі. Тут, у Ганновері, вже досягли певних домовленостей із дилерами з Латвії та Німеччини. Сподіватимемося, що все вийде так, як ми запланували, — каже Дмитро Коваленко 

Стенд компанії Everlast на вистаці Agritechnica 2023

На сьогодні компанія EVERLAST представила дорожню версію своєї цистерни для рідкої органіки. Її завдання — транспортування гноївки із заводу та від резервуара до поля. Втім, конструктори компанії нині активно працюють над створенням ще однієї модифікації, яка зможе працювати вже безпосередньо в полі. 

До фірмових конструктивних переваг новинки належить наявність ефективного уловлювача грубої фракції на вході до цистерни, а також якісної системи постійної циркуляції рідини всередині цистерни. Тобто рідка органіка не застоюється всередині, не осідає й не закорковує протоки. Це забезпечує справді якісне використання цього органічного добрива, безперебійну роботу та надійну багаторічну роботу обладнання. 

Повторимося, що нас зовсім не дивує технологічний успіх компанії EVERLAST у створенні цього нового для себе виду продукції. Адже по Україні курсує вже понад 3000 автоцистерн із маркуванням бренду, і в жодного клієнта немає нарікань щодо якості. 

Наразі виробничі потужності EVERLAST досягають 10 тис. кв. метрів, і там застосовують найсучасніше обладнання й працюють майже 200 кваліфікованих працівників у дві зміни. 

— Сьогодні ми можемо виготовляти 35 одиниць техніки щомісяця. Щиро кажучи, на відсутність замовлень не скаржимося, тому існують плани істотно розширити виробництво, адже Україні сьогодні гостро потрібне таке обладнання, — стверджує Дмитро Коваленко. 

Що сьогодні виготовляє EVERLAST? Насамперед — цистерни для світлих і темних нафтопродуктів, паливозаправники на будь-яких вантажних автомобільних шасі; різноманітні цистерни для зріджених газів, зокрема для безводного аміаку, що особливо цінують вітчизняні агровиробники, та для LPG і CO2. Також це автомобільні місткості для їдких хімічних речовин: метаноловози, спиртовози, цистерни для транспортування КАС тощо. І, звісно ж, EVERLAST виготовляє цистерни харчового напряму — для перевезення молока, олії та питної води. 

Знову ж таки, не буде перебільшенням сказати, що це один із найуспішніших та динамічних заводів у вітчизняному машинобудуванні, і за багатьма показниками компанія EVERLAST належить до провідних підприємств у всій Східній Європі. Тому побажаємо усій команді EVERLAST успішної роботи і на внутрішньому ринку, і швидкого та результативного просування на ринку Євросоюзу. Вам це до снаги! 

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ