Техніка

JOSKIN модернізувала свій причеп-платформу WAGO

JOSKIN модернізувала свій причеп-платформу WAGO

З моменту появи моделі причепу-платформи WAGO компанія JOSKIN її модернізувала, відповідаючи на зміни потреб ринку та вимоги користувачів. Оригінальний дизайн було збережено, однак багато вузлів змінили на краще.

Про це йдеться у матеріалі журналу The Ukrainian Farmer.

Одна з головних модифікацій торкнулась висоти платформи — вона зменшилась до 1,10 м. Це є суттєвою перевагою у виконанні операцій із завантаження рулонів. Перевезення тюків також значно спрощується. На платформу вміщується більше вантажу, до того ж не ускладнюється проїзд під мостами й іншими перешкодами, не порушуються ПДД. Таке зменшення висоти стало можливим завдяки серії модифікацій, які зазнала структура платформи.

Поворотний диск вбудували в саме шасі, що дало змогу зменшити висоту платформи на товщину самого диска. Раніше шасі встановлювали на поворотний диск зверху, і відстань від землі до платформи була, відповідно, більшою. Не оминули увагою й найбільш очевидний спосіб зменшення висоти транспортного засобу — колеса. Їх діаметр було зменшено, і в стандартній комплектації тепер установлюють шини типорозміру 435/50R19.5.

Унаслідок зменшення діаметра коліс було переглянуто розташування осей. Тепер вони розташовуються над пакетом ресорних пластин, що дає перевагу по висоті у товщину балки. Так потрохи накопичуються додаткові десятки сантиметрів, які можна використовувати для завантаження більшої кількості тюків або рулонів. Однак, якщо потрібно зменшити тягові характеристики й підвищити прохідність, використовуючи колеса більшого діаметра (R22.5), передбачено можливість переміщення осей під пакет ресорних пластин.

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що Drakkar оснащено унікальною системою вивантаження.