Техніка

Бельгійський виробник додав власні технології до сучасної моделі причепа-платформи

Бельгійський виробник додав власні технології до сучасної моделі причепа-платформи

Зручний і безпечний транспортний засіб для перевезення тюків і рулонів покращить ефективність логістики. Під час заготівлі соломистих матеріалів транспортування все частіше вимагає більшої продуктивності.

Про це йдеться у матеріалі журналу The Ukrainian Farmer.

Господарства, які працюють тільки на себе, стикаються із погодними чинниками, які не дають усе зробити вчасно й у нормальному ритмі. Доводиться пришвидшуватись, і це відразу напружує логістичну ланку: дороги погані, транспортні засоби не завжди відповідають вимогам великих швидкостей.

«Що вже казати про тих, хто надає послуги із заготівлі сіна й соломи! Тут кожна хвилина на вагу золота, бо сезон короткий, а треба встигнути виконати якомога більше замовлень. Отже, виникає потреба в сучасних високопродуктивних машинах, які б відповідали всім вимогам ефективності й безпеки. Такою машиною безперечно є модель WAGO TR від бельгійського виробника JOSKIN», – пише джерело.

Ще 2012 року компанія JOSKIN придбала французького виробника сільськогосподарських причепів Leboulch, і тоді ж було вирішено додати їх причепи-платформи до власного модельного ряду. Скориставшись багаторічним досвідом компанії Leboulch, бельгійський виробник додав власні технології й отримав сучасну модель причепа-платформи, адаптованого до потреб ринку.

Причіп-платформа отримав назву WAGO TR, і нині покупцям пропонують два варіанти: фарбовану й оцинковану. Незважаючи на те, що обидві версії мають ту саму базову структуру з профілів для кращого опору кручення, їхня концепція дещо відрізняється. Підлогу оцинкованих моделей причепа-платформи виготовлено зі сталі з високою межею текучості завтовшки 4 мм по всій довжині, посиленої ребрами жорсткості. Щоб запобігти накопиченню води, ці ребра оснащено дренажними отворами. Бічні краї оцинкованих платформ мають незначний нахил усередину, що збільшує стійкість вантажу. Ще одним варіантом є оздоблення підлоги обробленим дерев’яним настилом товщиною 4 см.

Фарбовані причепи-платформи (колір «зелений JOSKIN») укомплектовано підлогою з рифленої сталі, що запобігає ковзанню. По краях платформи встановлено сталевий профіль із бортиком заввишки 2 см для безпечного перевезення вантажів. Усі причепи-платформи JOSKIN, як оцинковані, так і фарбовані, сертифіковано відповідно до європейського та французького регламентів до 2025 року. Самонесні моделі причепів-платформ JOSKIN зазнали найсучасніших технічних удосконалень, які розробили на різних заводах Групи. Оцинковану лінійку випускають у Польщі поряд із цехом з оцинкування. Фарбовані моделі виготовляють на заводі Leboulch у французькій Нормандії. Усі складники (дишель, стінки й т.д.) — однакові для обох варіантів, їх виготовляють на заводах, що найбільш придатні для цього.

Нагадаємо, раніше також повідомлялося, що Drakkar оснащено унікальною системою вивантаження.