Тваринництво

Експорт свинини із США під загрозою протягом наступних п'яти років

Згідно з останнім аналізом CoBank, намір Китаю відновити національне поголів’я свиней змінить картину експорту США в найближчі три-п’ять років, пише euromeatnews.

Перші ознаки відновлення ринку свинини в Китаї збільшують ризик надлишкової пропозиції американської свинини, якщо експорт на інші ринки, в першу чергу, до Азії та Латинської Америки, не зможе поглинути цю пропозицію, наголосили в CoBank.

Втрата експорту до Китаю, швидше за все, негативно вплине як на виробників, так і на переробників свинини в США. За останні чотири роки в США побудовано кілька нових заводів, і потужність переробних підприємств зросла на 12%. Причому переважна частина цих нових потужностей призначалася для міжнародних ринків.

Після виявлення АЧС у Німеччині для США відкрилося вікно можливостей збільшити частку ринку в Китаї у короткостроковій перспективі є шанс – на Німеччину припадало близько 14% імпорту китайської свинини. Заборона навряд чи триватиме вічно, і ціни на свинину в Китаї демонструють ознаки ослаблення, тому США можуть відчути тиск скорочення імпорту китайської свинини.

Хоча зниження торговельних потоків із Китаєм до рівня, що існував до появи АЧС, може призвести до значного стресу в американському свинарстві, ще є час для впровадження стратегій і змін, які можу пом’якшити цей вплив. Однією з таких стратегій є зміна торговельних відносин із транзакційних на стратегічні, диверсифікація торгівлі та формування американського ринку.

Найперспективнішим для американського свинарського сектора є внутрішній ринок.

Стимулювання нового попиту або збільшення наявного за рахунок інших ринків також є нагальною потребою. Зокрема, такі ринки, як Японія, Корея і Мексика, мають вирішальне значення в найближчі кілька років. Свинарський сектор США також має великі експортні можливості на багатьох невеликих ринках, особливо в країнах Карибського басейну, Центральної і Південної Америки.

М’ясопереробні підприємства мають можливість зміцнити свої відносини з імпортерами і покупцями кінцевої продукції. Оскільки всі основні країни – виробники свинини дивляться на китайський ринок, постачальники зі стратегічними відносинами в цій країні відчуватимуть себе набагато краще під час виробничого циклу.

За умов, коли попит падає мірою скорочення експорту, виробники, які підтримують найглибші відносини, краще переноситимуть будь-які зміни у виробничих потужностях заводу.