Тиск у шинах обприскувача впливає на його ходові якості та витрати пального
Перед початком роботи обприскувача необхідно належним чином його перевірити. Адже правильне налаштування агрегату забезпечує точне дотримання норм внесення ЗЗР незалежно від стану насосів, форсунок й інших елементів.
Про це розповідає журнал The Ukrainian Farmer.
«Перед запуском двигуна насамперед треба перевірити рівень усіх робочих рідин, потім – стан баку та розташованих там елементів. Варто відкрити його, щоб побачити, як останнього разу працювали очисні форсунки, чи не залишилося всередині хімікатів», – зазначають у статті.
Манометром треба визначити тиск у шинах обприскувача або ще й трактора. Залежно від тиску в шинах істотно змінюється не лише навантаження на ґрунт, а й ходові якості машини на слабких ґрунтах, і в певних умовах обприскувач може застрягти й не виїхати навіть на маленький пагорб. Відтак, завеликий тиск може збільшити витрата пального через додаткове буксування.
«Зменшення тиску до розрахункового рівня дасть можливість шинам працювати як амортизатор у разі наїзду на нерівності. Це особливо відчують оператори на обприскувачах без пневмопідвіски. Коливання штанги також буде меншим, якщо частину вертикальних переміщень обприскувача погасять шини», – зауважують в публікації.
Також слід змастити всі вузли, перевірити гідравлічні шланги, лінії розпилення та повітряні трубопроводи на спрацювання. Потрібно запустити обприскувач і довести робочий тиск рідини до 5 бар, щоб перевірити наявність негерметичності.
Нагадаємо, насос обприскувача варто обирати із запасом продуктивності в 10-20%. Раніше ми повідомляли про найоптимальнішу висоту штанги для якісного обприскування.