Техніка

Компанія JOSKIN повністю оновила один із флагманів свого модельного ряду

Удосконалюємо технологію

Удосконалюємо технологію

Компанія JOSKIN повністю оновила один із флагманів свого модельного ряду. У світ вийшла нова модель цистерни для рідкої органіки Xtrem2.

Перша модель цистерни для рідкої органіки Xtrem побачила світ у 2010 році й одразу зробила переворот серед аграріїв, що провадять тваринництво. Вперше була запропонована високоманеврова машина з місткістю великого об’єму й колесами великого діаметра, що не ущільнює ґрунт під час внесення рідини. Ці переваги отримали завдяки унікальній концепції: цистерна була поміщена на незалежне шасі особливої конструкції. Шасі, що має ширину 900 мм ззаду й спереду, звужувалося в зоні розташування коліс до 760 мм. Це дало змогу встановлювати колеса діаметром 850 мм, не обмежуючи кут повороту й не перевищуючи загальну ширину 3 м (2,9 м з колесами 800 R32 або 3,00 м з колесами 850 R32). Окрім цього, компанія JOSKIN упровадила інші інновації: гідравлічну підвіску Hydro-Tandem, гідропневматичну підвіску дишла, задній підіймач Heavy Duty тощо.

Повернення до монолітної конструкції

І далі працюючи у цьому напрямі, щоб якомога краще відповісти на вимоги сучасних аграріїв, компанія JOSKIN докорінно змінила агрегат. Друга версія, що зберігає переваги першої, досягла нового рівня. В новій цистерні використали характеристики одного з бестселерів марки — моделі Volumetra. Місткість Xtrem2 тепер буде встановлена на шасі Heavy Duty аналогічно до моделі Volumetra.

До чого це призвело? Така еволюція змінила конфігурацію шасі, ширина якого розпочинається з 900 мм, потім звужується до 600 мм замість 760, і залишається такою до кінця. Нове шасі дає змогу випускати модель Xtrem2 у двох версіях: Xtrem2 тип D і Xtrem2 тип XT. Перша версія передбачена для стандартних коліс типорозміру 800/60R32 (O 1 800 мм . 800 мм), в той час як друга версія може бути укомплектована колесами більшого діаметра (O 1 986 мм . 925 мм). Кожна версія може випускатися з цистернами на 16 тис., 18 тис. і 20 тис. літрів.

Разючі характеристики водіння

Великі колеса забезпечують більшу площу контакту з ґрунтом, що поліпшує розподіл маси на поверхню поля. Після проходу машини колії, що залишаються після коліс, менш глибокі. Компактна конструкція забезпечує низький центр ваги. Ця характеристика не лише полегшує операції з внесення рідини із широкозахватними штангами, а й надає кращу стійкість і комфорт під час роботи.

Керування цистерною поліпшилося завдяки новій ходовій частині. Замість підвіски Hydro-Tandem установили нову підвіску Hydro-Pendul. Тут кожну вісь змонтовано на два гідроциліндри двосторонньої дії, розташованих по обидва боки шасі. Кожна вісь з’єднується із шасі трикутним кронштейном, який кріпиться до рами шарніром. Така підвіска успішно використовується на причепах для будівельних робіт і гарантує оптимальне копіювання поверхні й просте обслуговування. За бажанням можна замовити опцію під назвою «стабілізатор перекидання», яка блокує всі гідроциліндри, однак це актуальніше для самоскидів.

Xtrem2 буде, як і раніше, оснащено керованої віссю, проте й тут дещо змінилось. Якщо на старій версії Xtrem керованою була задня вісь, то тепер це завдання покладено на передню. Результатом цієї еволюції стало підвищення маневровості. Кут повороту також було поліпшено. Для цього довелося змінити конструкцію дишла — його зробили легшим і коротшим, у формі вузької стріли.

Добре продумані деталі

Моделі Xtrem2 можуть бути укомплектовані вакуумним і роторним насосами, а також системою Vacu-storm. З вакуумних насосів пропонують моделі від Jurop PNR 155 (15 500 л/хв) до Jurop DL 250 (25 000 л/хв). Якщо говорити про роторні насоси, то в стандартній комплектації встановлюють насоси Vogelsang VX186-260 (6 000 л/хв), а модель VX186-368Q (9000 л/хв) буде пропонуватися як опція. Щодо системи VacuStorm, то остання буде оснащена комбінацією одного з вакуумних насосів із відцентровим Storm продуктивністю 10 000 л/хв, буде розташовуватися на краю дишла й забезпечувати рівномірне внесення рідини. Всі ці насоси, вбудовані в дишло, будуть легко доступні для технічного обслуговування.
Конструктори компанії JOSKIN продумали найдрібніші деталі цієї машини. Серед них варто зазначити електричну коробку й гідравлічну шафу, які розташовані ззаду цистерни для легкого доступу та захищені від бруду, що вилітає з-під коліс.

Любителі міцної й надійної техніки будуть задоволені. Поряд із традиційним використанням кращих сортів сталі конструктори JOSKIN поставилися з великою увагою до якості кожної деталі. Зокрема, це стосується системи заднього підіймача. Xtrem2 було розроблено для великих навантажень і може агрегатуватися без проблем із найширшими штангами й інжекторами. Для цього підіймач інтегровано безпосередньо в куточки цистерни. Завдяки цьому конструкція стала компактнішою та міцнішою, й дозволяє зберігати оптимальну вагу на тягово-зчіпному пристрої. Для установки навісного обладнання будуть використовуватися 3-точкові підіймачі замість 4-точкових.

Уперше нову цистерну буде представлено на виставці Agritechnica 2019. Ідеться про модель Xtrem2 18000 XT з об’ємним роторним насосом Vogelsang VX186-368QD (9 000 л/хв) з гідравлічним приводом. Її буде оснащено подрібнювачем Rotation-Cut, внутрішньою перегородкою, об’ємним каменевловлювачем, подвійним насосним рукавом діаметром 8 дюймів, а також турбонагнітачем і повним керуванням ISOBUS. Також цю модель буде оснащено інжектором Solodisc XXL завширшки 8,25 м (44 диски з інтервалом 18,75 см). Справді цікава новинка, яку варто побачити в Ганновері!

Владислав Олійник

журнал The Ukrainian Farmer, жовтень 2019 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі The Ukrainian Farmer та інтернетсторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону УкраїниПро авторське право та суміжні права”.
Використання
інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ