Техніка

Навантажувачі WEIDEMANN класу 11Т з’явилися в Україні

Навантажувач для важких завдань

Навантажувач для важких завдань

Навантажувачі WEIDEMANN класу 11Т з’явилися в Україні.

До недавнього часу в лінійці навантажувачів компанії Weidemann були тільки машини загальною вагою до 7 т для фронтальних моделей і до 7,2 т — для телескопічних. У новій 90-й серії компанія Weidemann суттєво змінила підхід до справи. 

Розширення модельного ряду дозволило дотримуватися активної позиції в сегменті важчих машин, які можуть вирішувати ширше коло завдань. 

Виробництво навантажувачів важкого класу розпочалося наприкінці 2018 року. Ці машини мають широкий спектр обладнання вже в базовій комплектації. Залежно від планування експлуатації машини та результатів, які очікує від неї власник, можлива індивідуальна конфігурація (наприклад, двигуна, трансмісії, кабіни або гідравлічної системи). 

Модель 9080 виконана як колісний фронтальний навантажувач із максимальною висотою точки повороту ковша 4,26 м. Завдяки цьому перекидне навантаження з ковшем становить 5290 кг. Загальна вага машини — 10,7 т. Вантажна стріла сконструйована таким чином, що водій має дуже хороший прямий огляд навісного обладнання. Це стало можливим завдяки тому, що основні гідроциліндри розташовано вздовж правої та лівої секцій стріли, а посередині — вільний простір. Для важчої роботи пропонується модель загальною вагою 11,2 т. У цьому разі перекидне навантаження з прямим ковшем становить 6594 кг. Таким чином, обидві моделі можуть закрити потреби аграріїв у великій кількості навантажувальних робіт. Машини почали продаватися в Україні ще торік, і тепер вони доступні до замовлення. 

Силова установка 

У нових моделях запропоновано двигуни двох класів потужності. В стандартному виконанні машини будуть оснащуватися двигуном Deutz із об’ємом 3,6 л і потужністю 100 кВт/136 к. с. Норму токсичності відпрацьованих газів установлено на рівні Tier IIIА. Як опцію можна замовити двигун із «чистішим» вихлопом, у якому відпрацьовані гази очищуватиме система DOC/ SCR (дизельний каталізатор окислення / вибіркова каталітична нейтралізація) відповідно до чинної норми токсичності Tier IV. Додатково, в якості опції, можна замовити сажовий фільтр, який вже сьогодні отримав сертифікат, що підтверджує його відповідність Tier V (вимоги останнього набувають чинності з 2020 року). Для складніших і важчих робіт замовник може обрати потужніший двигун з об’ємом 4,1 л та потужністю 115 кВт/156 к. с., виробником якого також є компанія Deutz. Однак основним для України є двигун Deutz із нормою токсичності III А потужністю 136 к. с. 

Комфортна трансмісія 

Навантажувачі 90-ї серії можуть оснащувати новою коробкою передач Power Drive 370. Така можливість пропонується як опція. Йдеться про безступеневу гідростатичну коробку передач, що проти попередніх моделей здатна забезпечувати вище тягове зусилля і швидкість руху. До того ж зберігаються всі переваги розроблених раніше приводів ходової частини щодо компактності, енергоефективності й зручності керування: простий задній хід, зручність регулювання та висока точність керування, поштовхові рухи й збільшення гальмівного зусилля. Це забезпечує високий комфорт руху для користувача, бо немає розриву тягового зусилля й поштовхів унаслідок перемикання. 

Під час виконання типових робіт у сільсь кому господарстві існує висока потреба в незмінному тяговому зусиллі за швидкості 10–20 км/год. Коробка передач Power Drive 370 точно виконує ці вимоги завдяки повній відсутності ступенів перемикання, що у більшості режимів експлуатації забезпечує особливу корисність. В окремих випадках, коли потрібно ще більше тягове зусилля, (наприклад, під час роботи із силосом), нові моделі можуть мати опцію підвищення тягового зусилля на 25% — до 10,1 т за швидкості до 30 км/год. 

Компактні габарити 

Відповідно до власної філософії виробництва максимально компактних машин компанія Weidemann акцентувала увагу саме на такому аспекті й у цьому класі. Загальна довжина моделі 9080 з ковшем — 7,10 м, а ширина зі стандартними шинами — 2,39 м. Висота навантажувача — 3,10 м. З огляду на свій розмір і вагу цей тип машин має шарнірно з’єднану раму та хитну задню вісь, завдяки чому забезпечується оптимальна маневровість і тягове зусилля. Завдяки великому куту повороту в 40° радіус розвороту (по зовнішніх шинах) становить усього 4,90 м, а внутрішній радіус — лише 2,45 м. Таким чином, навантажувач забезпечує неперевершену маневровість, незважаючи на свої можливості з вантажністю. 

Комфорт та ергономіка 

Простора кабіна з хорошим круговим оглядом була розроблена відповідно до новітніх знань в ергономіці простору й оглядовості. Всі елементи керування в кабіні розташовані в зоні огляду, до них легко дотягнутися без зайвих зусиль. Завдяки великому цифровому 7-дюймовому дисплею водій завжди в курсі про стан машини та її найважливіші функції. 

За потреби за допомогою елемента керування Jog Dial можна в ручному режимі налаштовувати продуктивність гідропомпи. Це рішення є корисним у разі активного використання навісного обладнання машини, для якого не потрібна повна гідравлічна потужність. Цим забезпечується висока точність й економічність роботи навантажувача. До того ж для забезпечення високого рівня комфорту панель керування з багатофункціональним джойстиком із пропорційним керуванням, а також електронним ручним газом і поштовховим рухом була розташована на підлокітнику сидіння. Вона рухається разом з оператором, тому навіть під час роботи на нерівній місцевості керування буде зручним. 

Транспортні операції 

У навантажувачів 90-ї серії передбачено можливість роботи з причепом вагою до 18 т. Для цього в стандартному виконанні встановлено звичайну буксирну муфту, але як опція пропонується автоматична зчіпка, тягово-зчіпний пристрій із кульовою головкою K50 (причіп легкового автомобіля), тягово-зчіпний пристрій із кульовою головкою K80, Piton Fix, а також CUNA D3. До того ж пропонуватиметься муфта Auto Hitch. У разі невикористання її можна повернути на 90°, і тим самим запобігти зменшення дорожнього просвіту. Для безпечного переміщення причіпних вантажів можливе використання пневматичних або гідравлічних гальм причепа. 

Владислав Олійник

журнал The Ukrainian Farmer, квітень 2020 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі The Ukrainian Farmer та інтернетсторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону УкраїниПро авторське право та суміжні права”.
Використання
інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
4
Статті з журналу:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ