Майбутнє вітчизняного ринку м'яса птиці: від тушки – до глибшої переробки
Виробники м’яса птиці на внутрішньому ринку повинні заходити у глибшу переробку.
У цьому переконаний співзасновник агропромгрупи «Пан Курчак» Сергій Горлач.
«На внутрішньому ринку ми маємо йти від біржового товару – тушки – у глибшу переробку, – вважає він. – Ми повинні будувати сучасні забійні цехи – такі, що дозволять не продавати на українському ринку власне тушку, а глибше її переробляти, виробляти товари з більшою доданою вартістю та забезпечувати гарну дистрибуцію».
За словами Сергія Горлача, виробник має працювати з полицею супермаркету, магазину, розподільчого центру, та в жодному разі не з оптовим каналом продажів.
Забійні, переробні цехи для мяса птиці мають ураховувати вимоги стандартів ЄС. «Нам не треба боятися запрошувати спеціалістів із будь-якої країни для проведення сертифікації. Ми вміємо виробляти продукцію халяль та інших стандартів», – наголосив він.
Як повідомлялося, глибока переробка – світова тенденція на ринку птахівництва.