Тваринництво

Глибока переробка – світова тенденція на ринку птахівництва

Глибока переробка – світова тенденція на ринку птахівництва

На ринку птахівництва спостерігається чітка тенденція до все глибшої переробки – виробництва продуктів, які можна швидко приготувати, швидко подати споживачу тощо.

На цьому наголосив співзасновник агропромгрупи «Пан Курчак» Сергій Горлач під час форуму «Poultry Farming. Бройлер/Несучка», який сьогодні триває в Києві.

До прикладу, за його словами, ми спостерігаємо, як розвиваються автозаправні комплекси в Україні, на яких ще колись було проблематично придбати щось поїсти. Нині ж вони пропонують все більше й більше продуктів із м’яса птиці. Це – готові заморожені продукти, і їх треба лише правильно технологічно продати.

«І це – загальносвітова тенденція, – підкреслив Сергій Горлач. – Мій прогноз – ми підемо за цією тенденцію також. Ми її не переламаємо, вона й буде такою».

Водночас на створення кінцевого продукту з курятини, який міг би представляти Україну на зовнішніх ринках і заявити про якість м’яса птиці, він дивиться не надто оптимістично.

«На зовнішніх ринках десятиліттями формувалася своя культура споживання, – пояснив Сергій Горлач. – А от для українського ринку я вбачаю у цьому потенціал, і цим треба займатися. Хоча готового рішення поки запропонувати не можу».

Своєю чергою заступник директора з виробництва компанії «Ясенсвіт» Руслан Дейнеко вважає, що таким новим продуктом на ринку може стати куряче філе в яєчному клярі.

Як повідомлялося, європейські й азійські ринки є найперспективнішими для експорту вітчизняної курятини.