«Овостар Юніон» у І кварталі збільшив продажі яєць на 14,5%
Агрохолдинг «Овостар Юніон» у І кварталі 2021 року виробив 411 млн яєць, що на 5% більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Про це повідомили у компанії.
Обсяг продажів у сегменті яєць за перші три місяці цього року склав 276 млн штук – на 14,5% більше, ніж у І кварталі 2020 року.
Експорт яєць у шкаралупі у січні-березні 2021 року був на рівні 64 млн штук, що на 21% менше проти показника за аналогічний період 2020 року. Частка експорту у загальній кількості проданих яєць була 23% (в І кварталі минулого року – 34%).
Середня ціна яєць у І кварталі 2021 році зросла на 47%, як порівняти з січнем-березнем минулого року, – до $0,087/штука (без ПДВ).
На 31 березня 2021 року загальне поголів’я курей компанії склало 8,08 млн голів – на 1,5% більше, ніж на аналогічну дату минулого року. Із них 6,67 млн голів – кури-несучки, що на 2,6% більше проти показника 2020 року.
«У І кварталі 2021 року компанія була зосереджена на оперативній ефективності та збільшенні рентабельності, – зазначив генеральний директор «Овостар Юніон» Борис Бєліков. – Структура продажів була скоригована відповідно до ринкової ситуації в Україні та за кордоном, що пояснює перехід від експорту до місцевих продажів. Ми можемо побачити ознаки відновлення ринку після різкого спаду попередніх двох років, що також відображається на результатах діяльності компанії у звітному періоді».