Tyson Foods поширює свій бренд рослинного білка на Європу
Американська компанія Tyson Foods запустила в Європі свою торгову марку білків на рослинній основі Raised & Rooted.
Це – перша експансія «рослинного» бренду за межі США, повідомили у компанії.
Європейський асортимент Raised & Rooted включатиме п’ять видів рослинної продукції: нагетси в клярі, нагетси у паніруванні, картоплю фрі, пряний попкорн і тортилью начос.
Бренд Raised & Rooted демонструє стрімке зростання з моменту його запуску в США торік, заявив виконавчий віце-президент із альтернативних білків Tyson Foods Джастін Уітмор.
«Наша увага зосереджена на смаку та текстурі, і ми впевнені, що наші альтернативні білкові продукти відповідають очікуванням споживачів», – наголосив президент Tyson Foods Europe Бретт Ван де Бовенкамп.
Продукти рослинного походження виробляються в Нідерландах із використанням високоякісних інгредієнтів місцевого виробництва, не містять ГМО, пальмової олії, яєць, штучних барвників, ароматизаторів і консервантів. Їх пакують у біопластик, придатний для повторного використання.
Як повідомлялося, McDonald’s додає в меню рослинний бургер.
Довідка
Tyson Foods – одна з найбільших у світі харчових компаній, переробник і продавець курятини, яловичини та свинини. Володіє брендами Tyson, Jimmy Dean, Hillshire Farm, Ball Park, Wright, Aidells, ibp, State Fair.
Бренд Raised & Rooted був створений Tyson Foods для виробництва альтернативної м’ясної продукції з рослинного білка.