До 2022 року ринок свіжого пакованого м’яса стабільно зростатиме
На ринках Північної й Латинської Америки, Західної та Східної Європи щорічне зростання продажів пакованого свіжого м’яса протягом наступних трьох років становитиме 3,19%.
Згодом зростання почнеться і в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні (крім Японії), йдеться у результатах аналізу від Market Growth Analysis.
Хоча свіже м’ясо має коротший термін зберігання, нові технології для збереження його свіжості, кольору та якості сприятимуть зростанню цього сегмента ринку.
Очікується, що такі технології, як модифікована атмосфера та вакуумні біоупакови домінуватимуть на ринку вже за кілька років.
Скорочення витрат на транспортування, збільшення терміну зберігання, покращення запасів, мінімізація втрати ваги через смакові якості та випаровування внаслідок контрольованого старіння – це лише кілька важливих переваг ефективного паковання свіжого м’яса.
Підвищення уваги до екологічних проблем, пов’язаних зі шкідливим впливом відходів пакування та підвищення обізнаності щодо глобального потепління, викликають попит на інновації в технологіях виробництва пакувального матеріалу, що підлягає переробленню та біологічному розкладу, наприклад полімерів на біологічній основі, до складу яких входять PHA. Саме ці зміни мають врахувати розробники пакувань, щоб збільшити кількість такого м’яса на ринку.
Як повідомлялося, загальне виробництво м’яса в Україні в 2019 році, за очікуваннями ФАО, зросте на 6%.
Додати коментар