Тваринництво
Головне:
Інтерв'ю

Корисний досвід

Пітер Елдерінг
спеціаліст з експорту компанії «Кантерс Спешл Продактс БВ»
Поділитись:

Як зміцнити здоров’я птиці, зменшити використання антибіотиків та покращити технологічні результати вирощування, розповів Пітер Елдерінг, спеціаліст з експорту компанії «Кантерс Спешл Продактс БВ» 

Пітер Елдерінг

Маючи практичний досвід вирощування птиці, компанія «Кантерс» знає, з якими викликами й проблемами щоденно стикаються птахівники. Тому, керуючись власними напрацюваннями, розробляють цілу лінійку практичних рішень для підвищення ефективності виробництва. «Здорові тварини та здорові ферми — ось за що ми виступаємо, бо здорова птиця більш продуктивна, що у кінцевому результаті позитивно відображатиметься на прибутках підприємства», — зазначає Пітер Елдерінг 

Компанії «Кантерс» вже більш як 35 років. Заснував її Ед Кантерс. Починав він свою діяльність з утримання товарного стада бройлерів. У своєму господарстві Ед розробляв і впроваджував дуже багато власних інновацій, які покращували показники продуктивності птиці. Так, із часом він налагодив масове виробництво продуктів, які підтримують здоров’я тварин, покращують їх добробут і продуктивні якості. Сьогодні у компанії працює близько 40 осіб. І попри те, що продукцію її реалізовують у більш як 70 країн світу, а обіг становить близько 8 млн евро на рік, вона так і лишилася сімейною. Виробничі потужності підприємства повністю зосереджені в Нідерландах, а своєю головною місією «Кантерс» вважає сприяти зменшенню використання антибіотиків у процесі виробництва тваринницької і птахівничої продукції. 

Про якісну альтернативу антибіотикам, сучасні способи підтримки імунного статусу птиці та принципи роботи компанії «Кантерс» Пітер Елдерінг розповів журналу «Наше птахівництво»

Пітере, з кожним роком з’являється більше виробників, які пропонують нові ефективні препарати як альтернативу антибіотикам. Як вдається конкурувати на цьому ринку, конкуренція на якому стає більш жорсткою, зокрема, внаслідок демпінгування цін на ці препарати. 

— Так, це правда. І я вважаю, що у майбутньому з’являтиметься більше невеликих малоефективних компаній, які не створюватимуть щось своє, унікальне, а просто робитимуть копії наявних і вже популярних продуктів. Проте сьогодні актуальним на ринку постає питання якості. Оскільки наша компанія на цьому ринку працює вже більше 35 років, ми зосередили величезні наукові й практичні знання у цій сфері. 

Уся наша продукція має європейську сертифікацію (на відміну від багатьох компаній, що пропонують сьогодні нібито «аналогічну продукцію»). Загальновідомим є факт, що європейська, а особливо нідерландська, сертифікація підтверджує високу якість продукції. Голландія — це невелика країна, зосереджена на дуже малій території. Тому, щоб тут вести господарську діяльність, треба активно запроваджувати сучасні технології в поєднанні з практичним досвідом Ми були змушені навчитися максимально використовувати потенціал своєї землі. Це ідея всієї країни — виробляти й використовувати найефективніші продукти, які забезпечать максимальну якість і продуктивність. Це наша філософія. 

Нашою конкурентною перевагою є те, що ми не просто продаємо товар, ми повністю зацікавлені у результатах роботи наших клієнтів, тому надаємо технічний супровід і намагаємось бути з ними постійно на зв’язку. У будь-який час вони можуть отримати нашу консультацію і допомогу в розв’язанні виробничих проблем. 

У сегменті виготовлення продукції на основі мінералів, органічних кислот, рослинних екстрактів ми були одними з перших, хто прийшов на ринок з подібними продуктами. Зараз, звичайно, конкуренція зростає, але наша компанія доволі популярна й відома на ринку. 

Ви маєте у складі компанії дослідницький центр чи співпрацюєте з науковими закладами для пошуку й впровадження нових продуктів? 

— Наша мета — завжди бути інноваційними. Тому ми постійно у процесі розроблення і дослідження нових продуктів. У нашому власному дослідницькому центрі працює 5 осіб. Також дуже тісно співпрацюємо з університетом в Утрехті , а також з компанією JD, це є дослідницький центр і лабораторія в Девентері. Ми також проводимо досліди у Китаї, співпрацюємо з їхнім університетом. 

Чи змінився попит на вашу продукцію і обсяги її продажів за останні декілька років? 

— Кожного року ми маємо стандартне зростання обсягів продажів приблизно на 10–11%. Пандемія вплинула на ситуацію на ринку не найкращим чином, проте зростання обсягів продажів все ж відбувається, хоча і менш значними темпами, ніж зазвичай. Загалом же, попри всі труднощі, у найближчі 5 років ми плануємо подвоїти обсяги наших продажів.  

Як ситуація з Ковід-19 вплинула на ваш бізнес? 

— По-перше, щоб відбувалося подальше збільшення обсягів реалізації продукції, слід збільшувати ареал продажів, заходити на ринок інших країн. Для того, щоб наша продукція вільно там продавалася, її треба зареєструвати. А процес реєстрації в умовах пандемії суттєво сповільнився. По-друге, враховуючи те, що все це супроводжується економічною кризою, виробництво м’яса у багатьох країнах суттєво зменшилось, тож, відповідно, власники тваринницьких і птахівничих господарств намагаються максимально зекономити. Один із напрямів, де вони починають економити, — зменшення використання кормових добавок. 

Також, дуже важливим чинником успішної реалізації продукції є особистий контакт із клієнтом. А в нинішніх умовах такі можливості дуже обмежені. 

Якими продуктами ви пишаєтеся найбільше і вважаєте, що за ними майбутнє? Над розробленням яких продуктів ви зараз працюєте і що плануєте найближчим часом виводити на ринок? 

— Звичайно, найвідомішим нашим продуктом у світі є Аква-клін®. За допомогою нього підтримують чистоту систем напування. Також, ми пишаємося нашими продуктами Аерофорте (створено на основі рослинних олій), лінійкою Інтесті. Наші кислотні бленди є найкращими на європейському ринку. Торік ми відкрили новий відділ компанії «Кантерс» — «Кантерс-Технікс». Ми розробили високоякісні дозувальні пристрої — електронні медикатори «Оптимус». Також, зараз працюємо над розробленням нового міксера, який би допомагав рівномірно розподіляти препарати у воді. Він являє собою механічно-електричний пристрій. Розробляємо засоби, які допомагають повністю забезпечувати обслуговування систем напування на фермі. Оскільки всю продукцію нашої компанії дають птиці з питною водою, то чистоті води приділяється дуже важливе значення. Інший продукт, над яким ми зараз працюємо, є цікавим для інкубаторів і для дезінфекції повітря в ньому. Цей препарат буде якісною альтернативою токсичному й небезпечному формаліну. На стадії розробки апарат, який забезпечить рівномірне випаровування цього препарату в інкубаторі. Загалом, ми постійно працюємо над вдосконаленням наших продуктів і пошуком нових рішень для виробників, адаптуючись до сучасних вимог. Ми плануємо і далі розвиватися і виводити на ринок нові й актуальні продукти. 

ДОВІДКА ПРО КОМПАНІЮ

Компанія «Кантерс» спеціалізується на виробництві рідких харчових добавок, що покращують здоров’я тварин і дають змогу зменшити використання антибіотиків у процесі їх вирощування. У своїй роботі компанія застосовує індивідуальний підхід до кожного клієнта. У компанії, перш ніж надати консультацію, проводять аналіз виробництва і розробляють індивідуальну схему під кожне виробництво.

«Кантерс» має сертифікат GMP+ і впровадила систему HACCP. Отже, всю продукцію виробляють відповідно до тих стандартів на фабриці та випробовують у науково-дослідних установах.

Компанія розробляє, виробляє та постачає харчові добавки, мийні та дезінфекційні засоби, папір, що використовують у перші дні відгодівлі курчат тощо. Продукцію значною мірою орієнтовано на гігієну питної води та рідкі харчові добавки, які в основному вводять через питну воду або рідкі корми.

Віра Славянська

журнал «Наше Птахівництво», березень 2021 року

Усі авторські права на інформацію, розміщену у журналі “Наше Птахівництво” та інтернет-сторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій згідно із Законом України «Про авторське право та суміжні права».
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа». 

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ