Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Ставка на інновації

АгроМаркет
Джерело:
АгроМаркет
Поділитись:
Ставка на інновації

Попит на вітчизняну техніку «Лозівські машини» рік у рік зростає. Аби вона була доступнішою для аграріїв, компанія розробляє ексклюзивні програми фінансування за участю провідних банків. Вітчизняна техніка на наших полях реально здатна дати фору імпортним аналогам. Це неодноразово доводила своїм клієнтам і партнерам індустріальна група УПЕК, добре знана своїми інноваціями та вдосконаленнями сільгоспагрегатів. На часі — новинки та ексклюзивні програми, про які компанія повідомила на потужній міжнародній виставці Східної Європи АГРО-2016.

 

Хедлайнери та новинки

 

Експозиція «Лозівських машин» була представлена дисковою бороною-лущильником «Дукат» у двох модифікаціях: «Дукат-5» і «Дукат-12». За своїми конкурентними перевагами вони справедливо належать до топових продуктів лінійки (забезпечують високошвидкісне лущення стерні та високоякісну передпосівну підготовку; дозволяють знизити витрати палива на третину, а також досягнути в 1,5 раза вищої продуктивності проти традиційних дискаторів завдяки застосуванню пружинної стійки та наднадійних обслуговуваних підшипникових вузлів HARP AGRO UNIT). Не обійшли увагою відвідувачі виставки й культиватор передпосівної обробки «Червонець» (він за один прохід забезпечує високу якість передпосівної підготовки) та глибокорозпушувачі «Гульден» і «Франк» (їх застосування гарантує руйнування будь-якої плужної підошви). Репрезентували виробники й новинку 2016-го — самовивантажувальний трейлер Harvester. Це спільна розробка УПЕК з однією з провідних британських компаній, що виготовляє трейлери для потреб сучасного сільського господарства. Загалом для українського виробника це перший проект такої співпраці зі світовими лідерами у відповідній галузі. Нині триває робота над тим, аби збільшити ступінь локалізації виробництва в Україні до 80% і надалі розширити лінійку таких трейлерів. Як зазначив віце-президент із маркетингу та продажів ІГ УПЕК Роман Гіршфельд, це стане окремим напрямом бренду «Лозівські машини».

 

Перспективне партнерство

 

У центрі уваги ІГ УПЕК — пошук партнерів, компетенції котрих сприятимуть розширенню досвіду компанії в сегменті нових технологій. Нині пріоритетні напрями — це виробництво культиваторів й обприскувачів. Натомість український виробник може бути цікавий партнерам своїми широкими можливостями у просуванні техніки. Скажімо, цьогоріч техніка «Лозівських машин» була представлена практично на всіх представницьких подіях аграрного спрямування, що відбулися у Європі. Крім того, до кінця літа заплановано ще 10 таких заходів. «Ми успішно працюємо з Прибалтикою (розширили там дилерську мережу), Болгарією (почали системно постачати туди дискові лущильники, приставки прямої сівби, зубові борони й інші агрегати), створили філію в Польщі. Загалом за кордоном в нас понад 30 дилерів. І найбільше зростання показали саме країни Балтії та Східної Європи, де обсяги продажів зросли в 4 рази, — каже Роман Гіршфельд. На його переконання, все це набагато більше, ніж просто локалізація виробництва. Вдало обрана стратегія додає сили бренду та сприяє розширенню лінійки продуктів до максимального значення. Зокрема, нині на часі— випробування агрегатів для точного землеробства, що дозволить сумістити кілька операцій із обробітку ґрунту й заощадити щонайменше половину тієї кількості добрив, що вносять нині. А 21 липня УПЕК планує проведення власного масштабного Дня поля. І ця представницька подія має всі шанси стати доброю щорічною традицією.

 
 

Попит на якість зростає

 

Бренд «Лозівські машини» не поступається за технічним рівнем провідним світовим компаніям. А за деякими параметрами українські агрегати навіть кращі, бо створені з урахуванням особливостей роботи саме на тутешніх землях. Це дуже важливий момент, бо за умови зниження цін на сировинних ринках на перший план виходить застосування передових агротехнологій та ефективне використання наявних ресурсів. Одним із таких рішень, власне, і є надійна й довговічна техніка від вітчизняного виробника. І попит на неї зростає. Так, за п’ять місяців поточного року обсяги продажів в Україні зросли вдвічі (проти такого самого періоду 2015-го). До кінця 2016-го компанія планує реалізувати своєї продукції більше ніж на 300 млн грн. 

 

В Україні компанія активно послуговується програмами «Украгролізинг», «Альфалізінг». Є плани поглибити роботу в цьому сегменті, і вже за місяць, як зазначив Роман Гіршфельд, ексклюзивно під бренд «Лозівські машини» для дилерів компанії буде репрезентована програма кредитування на особливих умовах (орієнтовно під 3–5% річних із першим внеском 30%). Сьогодні ці програми розробляються.

Є намір залучити до їх реалізації основні п’ять банків, які кредитують аграріїв, — «Креді Агріколь Банк», «МЕГАБАНК», «Райффайзен Банк Аваль», «ОТП Банк», «Альфа-Банк». Тобто кредитуватимуть аграріїв великі банки. Дилерам комфортно буде працювати з покупцями, покупцям — користуватися кредитами з низькими відсотковими ставками. Це зробить доступнішою техніку, яка в абсолютних цифрах стає дорожчою (через застосування ресурсоощадних технологій).

 

За найвищими стандартами

 

Окрім сільгосптехніки УПЕК репрезентував на АГРО-2016 широкий асортимент підшипників нового покоління HARP-AGRO та необслуговуваних підшипникових вузлів HARP AGRO UNIT, оптимізованих для застосування у тракторах, комбайнах, ґрунтообробній та посівній техніці вітчизняних і провідних світових виробників. Завдяки застосуванню інноваційних запатентованих ущільнювачів, мастил і технологій підшипники Харківського підшипникового заводу (ХАРП) ефективно працюють у найбільш запилених середовищах, жорстких умовах експлуатації сільгосптехніки, не потребують обслуговування та мають більший строк експлуатації.

«ХАРП планує й надалі активно розширювати лінійку підшипників для імпортної сільгосптехніки та пропонувати готові рішення відповідно до найвищих стандартів світового сільгоспмашинобудування», — зазначив Роман Гіршфельд.

 

Енергоефективними агрегатами «Лозівських машин», а також інноваційними підшипниками та підшипниковими вузлами на цій представницькій виставці у столиці зацікавилося чимало сільгоспвиробників і потужних дилерів. Як наголосив Роман Гіршфельд, участь компанії в АГРО-2016 — це можливість продемонструвати аграріям інноваційні технології та перевірені часом рішення, що здатні підвищити рентабельність господарства та примножити його статки.

 

 

газета “АгроМаркет”, липень 2016 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у газеті “АгроМаркет” та інтернет-сторінці газети за адресою https://agrotimes.ua/journals належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».
  

Інші статті в цьому журналі
Джерело:
АгроМаркет