Техніка

Причепи-платформи WAGO TR від JOSKIN використовують для перевезення рулонів і тюків

Найнижчий у класі

Найнижчий у класі

Найнижчі у класі причепи-платформи WAGO TR для перевезення рулонів і тюків від JOSKIN  

Фарбовані й оцинковані 

Після придбання 2012 року французького виробника сільськогосподарських причепів-самоскидів, розкидачів гною й причепів-платформ Leboulch компанія JOSKIN вирішила додати платформи Leboulch у свій модельний ряд. Так об’єднали досвід компанії Leboulch і просунуту технологію JOSKIN для розроблення поліпшеного й адаптованого до потреб ринку причепа-платформи. 

Модельний ряд цих транспортних засобів JOSKIN розподіляють на дві групи: до першої належать оцинковані причепи, а до другої — фарбовані. Незважаючи на те, що обидві версії мають однакову базову структуру з профільованого металу для кращого опору крученню, їх концепція дещо відрізняється. 

Підлогу оцинкованих моделей виготовлено з високоміцної сталі завтовшки 4 мм по всій довжині, посиленою ребрами. Щоб запобігти нагромадженню води, ці ребра оснащено отворами для її швидкого видалення. Бічні бортики оцинкованих платформ злегка нахилено, що збільшує стійкість вантажу. Також бічні полиці посилено поздовжніми ребрами. Усі моделі оцинкованих причепів-платформ постачають із підлогою з обробленого дерева завтовшки 4 см. 

Фарбовані причепи-платформи мають колір «зелений JOSKIN» й укомплектовані підлогою з неслизької рифленої сталі. По краях платформи розташовано сталевий профіль із бортиком заввишки 2,5 см для безпечного перевезення вантажів. 

Усі причепи-платформи JOSKIN, як оцинковані, так і фарбовані, сертифіковано відповідно до європейських і французьких регламентів до 2025 року. 

Самонесні моделі причепів-платформ JOSKIN мають останні технічні удосконалення, розроблені на різних заводах Групи. Оцинкована лінійка випускається в Польщі поряд із цехом з оцинкування. Фарбовані моделі виготовляють на заводі Leboulch у французькій Нормандії. Усі складники (дишло, стінки й т.д.) ідентичні для двох варіантів і виготовляють на найбільш придатних для цього заводах. 

Особливості причепів 

Причепи-платформи WAGO для перевезень рулонів і тюків соломи компанія JOSKIN пропонує самонесної версії завдовжки 8, 10 і 12 м і вантажністю 14 або 21 т. Виробництво цих моделей здебільшого автоматизовано (різання й зварювання металу), і виготовляють їх зі сталі підвищеної міцності. Рама причепів-платформ складається з балок 120 . 120 спереду і 300 .100 ззаду, а платформа виготовлена з гнутого листа для підвищення її міцності. Тривалий строк експлуатації забезпечує оцинковане покриття або фарбування. Причепи-платформи серійно укомплектовані модульними стінками, які ідеально придатні для перевезень рулонів і квадратних тюків. 

Самонесні причепи-платформи WAGO пропонують у двох варіантах ходової частини: передня вісь на поворотному диску в комбінації з однією або двома задніми осями залежно від моделі. Підвіску tandem додано до стандартної комплектації. Пневматичні гальма встановлюються серійно на всі осі (гідравлічні гальма доступні в опції). Дишло обладнано пружиною для його підтримання на висоті зчіпного пристрою. Поворотний диск діаметром 100 мм полегшує маневри й збільшує кут повороту причепа. Самонесний причіп-платформа надає оператору великий комфорт під час руху дорогою. Завдяки концепції поворотного диска причіп-платформа можна завантажувати й вивантажувати без зчеплення з трактором. 

Як вже згадувалось, причепи-платформи WAGO JOSKIN доступні в оцинкованій або фарбованій версіях. Перша повністю оцинкована гарячим способом на заводі з оцинкування JOSKIN. Під час цього процесу цинк зливається з металом і захищає його від можливої корозії, що виникає внаслідок появи подряпин, коли завантажують рулони. Це дуже важливий захист, бо причепи-платформи через їх значні габарити мало хто зберігає всередині ангара або під навісом. Для другої версії застосовують промислове фарбування 2K для гарантії високоякісної обробки платформи й тривалого строку експлуатації. Перед тим як фарбовані компоненти потраплять на складальну лінію, потрібно пройти кілька етапів: механічну обробку, що забезпечує глибоке очищення й надає металу шорсткість для кращого приставання фарби; фарбування ґрунтовкою, пришвидшене сушіння, нанесення оздоблювального шару з 2-компонентного поліуретану і, нарешті, сушіння за +60 °C. Цей промисловий процес «обробки поверхонь» потрібен для гарантії належної якості й тривалого строку експлуатації причепів-платформ JOSKIN. 

У разі оцинкованої версії платформу виготовляють з оцинкованого стального листа завтовшки 4 мм, що має послідовні вигини. У виїмках є овальні отвори для видалення води й запобігання її нагромадження на поверхні. Платформа закінчується нахиленим бортиком. У разі фарбованої версії платформу виготовляють із рифленого сталевого листа завтовшки 3,5 мм з боковим бортиком 2,5 см, який спрощує закріплення вантажу. 

Самонесні причепи-платформи WAGO були розроблені для гарантії низького центра ваги. Тому їх висота не перевищує 1,10 м, незважаючи на розмір стандартних коліс (445/45R19.5). Пакет ресорних пластин установлено під осями, щоб ще більше знизити висоту завантаження й, відповідно, центр ваги. 

Самонесні причепи-платформи WAGO серійно оснащено парою модульних стінок. Їх використання визначає форму: в зігнутому варіанті висота становить 990 мм (ідеально під час перевезення рулонів), а в прямому — 1750 мм (для перевезень тюків). В опції стандартні стінки можна замінити на бічні гідравлічні бар’єри, конструкція яких закриває платформу одночасно з чотирьох боків для гарантії безпеки. Скоби для закріплення пасків розташовано по всій довжині платформи, щоб гарантувати безпечне перевезення вантажу.  

Інші статті в цьому журналі
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
10
Статті з журналу:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ