Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Діліться щастям з іншими

АгроМаркет
Джерело:
АгроМаркет
Поділитись:
Діліться щастям з іншими

Як Syngenta запроваджує соціальні інновації і розкриває потенціал людей.

Що для когось інновація, для іншого — давно налагоджений процес і традиційні заходи. Зокрема, і в соціальній сфері. Скажімо, чимало великих міжнародних та українських компаній страхує життя й здоров’я своїх працівників, надає їм гнучкий графік роботи, забезпечує послуги лікаря в офісі, оплачуваний ланч, участь у корпоративних заходах, постійну можливість навчання. Власне, питання не в соцпакеті (хоча він є далеко не в усіх і не завжди в повному обсязі), а, швидше, в можливості тримати баланс між особистісним розвитком, роботою та сім’єю. Знову ж таки, поняття work-life balance давно відоме й активно використовується ейчарами провідних компаній. Втім, як саме ви балансуватимете й запроваджуватимете такі проєкти, вже залежить від креативу та новітнього світогляду проєктних менеджерів.  

Як агрохімічна компанія ми розкриваємо потенціал рослин, а як соціально-відповідальна — людей. Соціальні інновації втілюємо відразу за кількома напрямами: освіта, турбота про працівників та їхні сім’ї, корпоративне волонтерство. 

Якщо зазвичай роботодавці шукають молодих фахівців серед випускників вишів, максимум — студентів, то Syngenta будує співпрацю з майбутнім поколінням, починаючи з дитячого віку. Ми тісно працюємо зі школами та позашкільними навчальними закладами. Одним з інноваційних проєктів ми вважаємо відкриття Аграрного класу (оснащеного технічним і лабораторним обладнанням для проведення занять агрономічного напряму) в Національному Еколого-Натуралістичному центрі. Тут готуватимуть старшокласників до практичної та експериментально-дослідницької роботи в агро й ознайомлюватимуть із сучасними технологіями вирощування сільгоспкультур. 

Компанія популяризує аграрні професії й готує на власній потужній базі майбутніх спеціалістів. Нововведення Syngenta в тому, що все це роблять працівники будь-якого кар’єрного рівня — від топменеджерів і керівників департаментів до агрономів. Вони готові ділитися своїми знаннями як спікери, ментори, координатори корпоративних заходів та волонтерських програм. 

Висаджувати город у центрі міста — це інновація? Ми вважаємо, що так. Декілька років тому компанія запустила проєкт міського фермерства «ОгоРодина». Відтак діти разом зі своїми батьками мали нагоду висаджувати овочі просто посеред міста, отримуючи задоволення від своєї роботи. Проєкт «ОгоРодина» вже охопив Київ, Львів, Вінницю та Луцьк. Ми мріємо про створення великих ділянок для міських жителів, де вони зможуть висаджувати різні культури й насолоджуватися свіжими овочами з грядки. Було б чудово залучити до такого проєкту малозабезпечені сім’ї та пенсіонерів. Але ми поки не знайшли жодне місто, яке було б готове підтримати такий проєкт, хоча аналог такого городу є у центральному парку міста Мадрид, наприклад, і цей город насправді чималого розміру. 

Ми завжди в пошуках інновацій, які б створювали комфортну атмосферу для наших колег та їхніх сімей. Особливу турботу Syngenta приділяє сім’ям своїх працівників, надаючи бонуси молодим парам, що побралися, і фінансову допомогу батькам новонароджених. Крім того, компанія страхує членів сім’ї працівника і надає можливість дистанційної роботи. Ми організовуємо дитячі свята для малечі, а для підлітків в кінці літа Syngenta проводить справжній Teen Camp — освітній простір, організований, аби зорієнтувати у виборі професії й дати поштовх у розвитку необхідних вмінь і навичок. 

Підтримуючи цінності сучасної сім’ї та прагнення молодих батьків до самореалізації, компанія пропонує поетапний вихід з відпустки для догляду за дитиною. За погодженням з лінійним керівником, спочатку молода мама може працювати на 50% зайнятості, а з часом перейти на всі 100%. Разом із тим страховий поліс породіллі (якщо вона йде у декретну відпустку) розрахований на півтора року. 

Робимо все для того, щоб кожен фахівець Syngenta, почуваючи турботу про себе, мав натхнення до своєї роботи. Ми разом пробігаємо благодійні марафони й одягаємо вишиванки, долаємо сплави і підкорюємо гірські вершини. А ще — допомагаємо тим, хто цього справді потребує. За півтора року 14 відділів компанії долучилися до Естафети добра. Це ще один з інноваційних проєктів компанії, в рамках якого кожен підрозділ робить добрі справи та передає челендж наступним. З Естафетою добра фахівці Syngenta привели до ладу дитячий майданчик у Боярському дитячому будинку для малюків, зробили ремонт у відділенні інтенсивної терапії для немовлят Київської обласної клінічної лікарні, розфарбували кімнату відпочинку у яскраві кольори, аби немовлята скоріше одужували, а їх мам не пригнічували сірі стіни. Привозили до дитбудинків канцелярські товари й іграшки, спілкувалися з вихованцями, відвідували притулки для тварин. 

Дружня атмосфера, політика рівних можливостей, причетність до благополуччя родин наших колег — це новий рівень роботи з персоналом у сучасному динамічному світі. Syngenta вірить: тільки емоційно здорова людина може бути вільною, радісною і щасливою. А щасливі люди будуть ділитися своїм щастям з іншими. 

Інновації? Можливо. А для нас вже традиції. 

Альона Федько, менеджер проєктів з розвитку HR-бренду та корпоративної соціальної відповідальності

газета “АгроМаркет”, жовтень 2019 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у газеті “АгроМаркет” та інтернет-сторінці газети за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі
Джерело:
АгроМаркет
Поділитись: