Сегмент напівфабрикатів демонструє стійкість в епоху COVID-19
У сегменті напівфабрикатів, до якого входять готові страви й упаковані порції продуктів харчування, за останні п’ять років було спожито майже 300 млрд пак. Середньорічний приріст склав 3,1%.
Про це повідомляє euromeatnews.
Згідно з нещодавнім звітом, випущеним Ipack Ima Business Monitor у співпраці з MECS, у 2020 році сегмент напівфабрикатів не демонструє жодних ознак скорочення, в тому числі завдяки карантину, через який споживачі стали переходити на закуски, супи й готові страви, які сприймаються як безпечніші завдяки більшій гігієнічності, гарантованої упаковою.
Протягом 2020-2024 років тенденцією ринку стане зростання продажів упакованих продуктів, особливо снеків, на 2,8%, ідеться в звіті.
Наведені економічні показники підтверджують цю тенденцію: 846 млрд євро в 2020 році й очікуване в світовому масштабі на близько 1,7% (середньорічне зростання 20-24).
Найбільше зростання очікується на африканському ринку – 4,8%. У Європі, навпаки, прогнозується зниження на 0,6%.