«Агроекологія» шукає партнерів для формування спільного органічного кошика
Підприємство «Агроекологія» працює над організацією збуту продукції у форматі органічного кошика. Наразі шукають виробників з якісною продукцією для формування спільної пропозиції.
Про це AgroTimes розповів Гліб Лук’яненко, генеральний директор ПП «Агроекологія».
«Наприклад, компанія «Терра», що виробляє вівсяні пластівці, почала вирощувати органічні овочі, планує збудувати консервний завод, — зазначив він і додав: — З цим партнером реально реалізувати й інший задум — запропонувати клієнтам заправок швидку корисну їжу: від «Терра» — органічні граноли, від нас — йогурти».
На думку пана Гліба, підприємство має багато партнерів, які випускають дійсно високоякісні продукти.
«Головне — ми не складаємо конкуренції один одному, а навпаки — можемо посилити свої позиції на ринку, формуючи цілісну товарну пропозицію для клієнта», — переконаний керівник «Агроекології».
Нагадаємо, «Агроекологія» отримує гарні врожаї соняшнику навіть у посушливий рік. Також ми писали, що «Агроекологія» вироблятиме під брендом Vo! органічні повсякденні продукти.