Китайський часник дорожчає через зростання вартості доставки
Зростання вартості доставки та дефіцит вантажних контейнерів призводить подорожчання продукції те зменшення обсягів експорту китайського часника.
Про це повідомляє FreshPlaza.
«Експортна ціна китайського часнику значно виросла через зростання вартості доставки. Як результат, загальний обсяг експорту зменшився. Це, з одного боку, оскільки експортна ціна вже була досить високою, і покупці стали ще обережнішими, коли ціна почала знову зростати. А з іншого боку, другий локдаун у багатьох європейських країнах лише посилив невизначеність на європейському ринку. Деякі покупці воліють почекати і подивитися, що буде далі», – розповів представник Pioneer Garlic Group пан Лі.
Експортна ціна на часник стрімко зростала за останні 2-3 тижні, але нині є досить стабільною і навіть демонструвала незначне зниження. Падіння обсягу експорту вплинуло на торговців, що мають запас. Деякі постачальники настільки стурбовані подіями на ринку часнику, що почали продавати часник у великих обсягах. Вони додають додаткові обсяги товару до загального обсягу пропозиції на ринку, що знижує експортну ціну.
За словами пана Лі, китайський часник залишається сильним гравцем на міжнародному ринку, як за ціною, так і за обсягом експорту. Але цього року обсяги експорту зростали не так сильно, як очікували в Піднебесній.
Читайте також: Китай зацікавлений завезти технології вирощування часнику в Україну