Weidemann Т6027 здатний працювати роками без проблем і ремонтів
Той, що працює без зупинки
Власний приклад доводить: телескопічний навантажувач Weidemann здатний працювати роками без проблем і ремонтів.
У будь-якому фермерському господарстві телескопічний навантажувач працює більше за інші машини. Агрегат залучають цілий рік поспіль для виконання найрізноманітніших завдань, тому до його надійності й витривалості висувають особливі вимоги.
З таким підходом обирав телескопічний навантажувач керівник ФГ «Коровай» Олег Гіс. Він розпочинав власний агробізнес ще 2009 року з 60 га земель і за цей час розвинув масштаби підприємства до 2500 га. Нині тут вирощують пшеницю, ріпак, сою, кукурудзу й соняшник — усі високоприбуткові культури зі стабільним попитом на ринку. Щоб досягти високих результатів, завзятої праці було недостатньо. Без якісної надійної техніки важко дотримуватися технологій. Кожна помилка зменшує шанси на успіх, а якщо цих помилок багато, сподіватися на добрий урожай не варто. З таким підходом за роки існування в господарстві з’явилося багато хороших машин, і 2017 року придбали телескопічний навантажувач Weidemann Т6027.
З 2017 року навантажувач напрацював близько 8000 мотогодин. Переважно його ставлять на навантаження зерна, добрив, насіння, силосування й очищення від снігу взимку. Окремою важкою роботою для цієї машини стала участь у корчуванні дерев під час розчищення полів. Для цього навіть придбали навісний корчувач, що кріпиться до стріли. За час, що навантажувач працює на підприємстві, було розчищено від дерев близько 1000 га полів. Також для розчищення снігу придбали окрему «лопату», тож і взимку навантажувач не стоїть без роботи.
За словами механізатора, який постійно працює на навантажувачі, витрати пального дуже низькі. Точних замірів не робили, але 90 л пального вистачає на 3–4 дні залежно від специфіки роботи. Наприклад, ватажні роботи потребують менше пального, а на корчуванні дерев солярка «згорає» швидше. Технічний стан машини після чотирьох років активної експлуатації досить добрий. За весь час довелося замінити кілька датчиків і гідравлічних шлангів, а серйозних поломок не було. Ураховуючи активну експлуатацію навантажувача дорогами з твердим покриттям, не дивно, що перший комплект шин повністю зносився, а другий — стерся на 50%. Сервісне обслуговування (заміна моторної оливи й фільтрів) виконують кожні 300 мотогодин. Щодо комфорту, то механізатор задоволений усім — за його словами, тут «працюєш, як за комп’ютером».
Керівник підприємства Олег Гіс зазначив, що під час вибору навантажувача розглядали й інші варіанти. Проте вирішили пристати на пропозицію від компанії «А-Тера» і не прогадали — машина працює четвертий рік без нарікань, виконує свою роботу ефективно, з максимальною продуктивністю та мінімальними витратами пального.
Технічні особливості
Модель Т6027 є «найстаршою» в лінійці компактних телескопічних навантажувачів Weidemann. Тут є повний привід, усі керовані колеса і три варіанти їх повороту. Завдяки цьому машина має надзвичайну стійкість і відмінну маневровість у будь-яких умовах роботи.
Система-асистент для водія VLS (Vertical Lift System — система вертикального підіймання) забезпечує переміщення вантажів тільки у вертикальній площині. Це особливо важливо, коли працюють із максимальною вагою або стріла рухається під час переміщення самого навантажувача.
Телескопічна стріла має міцну і стабільну конструкцію й розташована в центрі машини, завдяки чому рама мінімально перекошується. Рухомі частини в робочому циліндрі телескопічної стріли не потребують обслуговування. Всі основні гідролінії оптимально захищено від зовнішнього впливу.
Потужність двигуна — 75 к. с. Цього достатньо, щоб забезпечити високу продуктивність за мінімальних витрат пального. Стріла підіймає вантаж вагою 2,7 т на висоту до 6 м, з тим вага самого навантажувача в стандартній комплектації — 5,2 т. Машина має досить компактну конструкцію: ширина і висота становлять менше як 2 м. Завдяки цьому навантажувач без проблем працює в умовах обмеженого простору.
Простора кабіна відповідає стандартам безпеки ROPS/FOPS, тут достатньо місця для вільних рухів оператора. Огляд вправо забезпечує великорозмірне скло, низьке розташування телескопічної стріли й дуже похила кришка капота. Також завдяки великій площі скління й форми кабіни водій може завжди візуально контролювати вантаж на максимальній висоті.
Шляхом натискання відповідної кнопки на джойстику можна зберегти положення навісного обладнання й телескопічної стріли. Завдяки цьому за наступного процесу навантаження ківш або вили встановлюють у таке саме положення. Функція доступна як для переміщення знизу й уверх, так і для переміщення зверху вниз. Тим самим система підвищує рівень комфорту і дозволяє водієві швидше виконувати повторювані роботи, наприклад штабелювання із застосуванням вил для піддонів або заповнення кузовів вантажівок та інших місткостей з однаковою висотою.
За допомогою елемента керування Jog Dial за потреби можна вручну налаштовувати витрати гідросистеми. Ця функція є перевагою, якщо для машини застосовують навісне обладнання, яке не потребує повної гідравлічної потужності машини. Таким чином, водій може дуже точно працювати з машиною й навісним обладнанням, зберігаючи ресурс гідросистеми та економлячи пальне.
ГОВОРИТЬ ЕКСПЕРТ
Олег Гіс, керівник ФГ «Коровай»
— Машина працює постійно — механізатор як приходить зранку, то до вечора йому є робота. За весь час експлуатації жодних питань по двигуну і гідравліці не виникало. Обслуговування виконує дилер, і зауважень до них немає. Єдина проблема, що виникла за ці роки, це комп’ютер видав помилку. Спеціалісти приїхали й оперативно усунули проблему. Навантажувач багато їздить по полях і дорогах і нерідко надає послуги, коли звичайні люди просять щось допомогти. Тому шини зношуються доволі швидко, і це чи не єдиний момент, де машина не демонструє витривалості. Наші сусіди придбали собі навантажувача іншого відомого виробника, але наш показав себе надійнішим і продуктивнішим.