Елеватор

На елеваторах G.R. Agro впровадили чат-бот для роботи з клієнтами

На елеваторах ГК «G.R. Agro» впровадили для українських аграріїв найефективніший на сьогодні онлайн-інструмент комунікації з клієнтами – чат бот.

Про це повідомляє пресслужба групи компаній.

В рамках програми «Агробізнес на дисплеї» запустили систему online сповіщень через месенджери для поклажодавців, як і анонсували раніше.

Артем Ремпен, операційний директор G.R. Agro, розповів про кардинальну зміну поведінкт інтернет-користувачів – люди набагато більше часу проводять в месенджерах.
Чат-боти допомагають підприємцям спілкуватися з клієнтами G.R. Agro 24 години на добу, при це заощаджуючи час обох сторін.

Сільгоспвиробники, а саме поклажодавці можуть відслідковувати переміщення автотранспорту на території елеватора по ключовим етапам прийому і вивантаження товару, контролювати залишки по зберіганню, взаємодіяти з бухгалтерією і фіксувати кількісно – якісні показники товару згідно з експертизою лабораторії.

Перевагами впровадження цієї програми, перш за все є:
– відсутність людського фактора, зокрема, помилок, і негативного забарвлення розмови.

– швидкість реакції. Чат-боти миттєвого здійснюю відправку інформації в залежності від запиту клієнта.

– простота. Чат-бот – це діалог, це те, що зрозуміло кожній людині. Клієнту достатньо просто активувати питання. Не потрібно вивчати інтерфейс програми, як з мобільними додатками або сайтами.

– зв’язок з клієнтом 24 години на добу. Свої месенджери люди перевіряють до 14 разів на день. Ви завжди на зв’язку з клієнтом, навіть якщо він не знаходиться на нашому сайті і не відкриває наших листів.

Нагадаємо, в G.R. Agro готують елеватори до нового сезону. Також ми повідомляли, що G.R. Agro на 73% збільшила завантаження елеваторних потужностей.