Овочі-Ягоди-Сад

«Вітмарк-Україна» розширив лінійку 100% соків

Компанія «Вітмарк-Україна» (ТМ Наш сік) розширила лінійку 100% соків.  Підприємство випускає загалом чотири смаки: яблучний, грушево-яблучний, овочевий та томатний.

Про це повідомляє пресслужба компанії.

«Зазвичай, 100% соки на 25-30% дорожче, ніж масовий сегмент сокового ринку, ми вирішили змінити подібне сегментування, – розповів директор з маркетингу Компанії «Вітмарк-Україна» Роман Лисняк. – Фактично ми створили продукт, який буде доступним для широкої аудиторії. Лінійка наших 100% соків складається з двох фруктових смаків, у складі яких немає доданого цукру, та двох овочевих».
Сік обіцяють продавати в магазинах за ціною близько 24 грн/л.

У компанії заявляють, що продукт виготовляється переважно з локальних південних фруктів та овочів власної переробки, тому більша  частина лінійки – це соки зі свіжих фруктів, а не з концентрату.

Довідка: Компанія «Вітмарк-Україна» створена в 1994 році на базі Одеського заводу дитячого харчування. Компанія є лідером на українському ринку за обсягами продажів у категорії фруктово-овочевих соків і пюре для дитячого харчування й одним з лідерів у категорії соків і нектарів. Продуктовий портфель «Вітмарк-Україна» включає популярні торгові марки Jaffa, «Наш сік» ОКЗДХ, «Чудо-Чадо», Aquarte, Nestea та Vega Milk. Компанія експортує свою продукцію в більш ніж 25 країн. Якість і безпека продукції сертифіковані за стандартами ISO 9001 та ISO 22000.

Читайте також:«Вітмарк-Україна» почав виробляти рослинне молоко