Овочі-Ягоди-Сад

Клубні яблука вважають успішною концепцією продажів

Клубні сорти в роздрібній торгівлі яблуками Швейцарії займають частку 15% у вазі та 20% у грошовому еквіваленті. Завдяки своєму привабливому зовнішньому вигляду та централізованому маркетингу, вони продаються на 29% дорожче, ніж класичні сорти.

Про це повідомляє FreshPlaza.

Наприкінці 90-х серед яблук з’явилися так звані клубні яблука або клубні сорти. Це яблука, торгова назва яких захищена законом. Клуб визначає правила виробництва та збуту, наприклад, скільки яблук виробляється, наскільки вони великі і як вони повинні мати колір, упаковуватися та рекламуватися. Лише виробникам, які набувають ліцензію, дозволяється продавати ці сорти яблук під торговою маркою. Плата за ліцензію використовується для фінансування досліджень та маркетингу відповідних клубних яблук.

Найпопулярнішими сортами є Джаз, Пінк леді, Діва, Грінстар та Канзі.

Площа під сортами яблук, на яких засновані фірмові яблука, у Швейцарії постійно збільшується. Тільки в 2019 році вона зросла на 6% — до 652 га.

На відміну від цього, площа інших сортів яблук у 2019 році зменшилася на 1% — до 2792 га. 

Таким чином, у 2019 році клубні сорти вирощували на 19% площі яблуневих садів. У 2015 році ця частка становила ще 17%.

Однак не всі яблука з цих садів продаються під торговою маркою, почасти тому, що не всі відповідають вимогам клубних брендів.

Читайте також:Українські садівники відстають від світу на 10-15 років, — експортер

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!