Овочі-Ягоди-Сад

Фермери продають власний сік переважно постійним клієнтам

Фермери продають власний сік переважно постійним клієнтам

Широке коло постійних клієнтів дозволяє продавати фермерам власний сік прямого віджиму навіть у непроїзних місцях, у небрендованих коробках.

Про це в інтерв’ю журналу «Садівництво по-українськи» розповіла Віталіна Семерог, співвласниця ФГ «Валентина», що у Святошинському районі на Київщині.

«Коли ми тільки починали виробляти сік, у нас на пачці взагалі нічого не було, крім штампу «100 % яблучний сік», а в магазині була така собі «наливайка» — щойно ви вийшли з машини до нас, ми вручаємо стаканчик соку. До того ж спрацьовував яблучний сад на фоні магазину, доступна ціна. Зіграла роль і локація біля великого міста. Хоча у нас є клієнт-фермер з Данилівки, там не така проїзна траса, але він кожен рік привозить на переробку 5 т яблук і весь сік продає навіть у звичайних коробках без логотипа. Тамтешні клієнти просто цього фермера добре знають».

Нагадаємо, на думку Віталіни Семерог власне виробництво соку прямого віджиму дозволяє переробити пошкоджені та дрібні яблука на сік і продати. Тоді як реалізація такої продукції у свіжому вигляді дуже утруднена.