Овочі-Ягоди-Сад

80% фермерів-органіків не збираються залишати бізнес

Вирощування органічної плодоовочевої продукції вважають рентабельним і не збираються залишати цей бізнес 80% фермерів-учасників плодоовочевого ринку.

Про це на презентації першого в Україні дослідження ринку органічної плодоовочевої продукції повідомила спеціалістка з даних, моніторингу та оцінки Українського проекту бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP) Анастасія Блюмська.

Підвищення маржинальності є головним завданням виробників, адже цей ринок виробляє сировину, а не кінцеву продукцію, наголосила керівниця Organic Business School Олена Дейнеко.

Дослідження спільно провели три проекти, які працюють над розвитком на органічного ринку України: сертифікаційна організація «Органік Стандарт», навчально-консультаційний проєкт Organic Business School і Український проєкт бізнес-розвитку плодоовочівництва (UHBDP).

У виданні представлені статистичні цифри і дослідження ринку від «Органік Стандарт» та опитування експертів та фермерів від Organic Business School і UHBDP.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!