68% органічних фермерів мають проблеми зі збутом
Дві третини органічних фермерів констатують проблеми зі збутом продукції, їх не влаштовує ціна або немає змоги надати товарну партію.
Про це йдеться у дослідженні ринку органічної плодоовочевої продукції, яке провели «Органік Стандарт», Organic Business School і Український проєкт бізнесрозвитку плодоовочівництва (UHBDP).
«38% опитаних, що мають проблеми зі збутом, вказали на такі 2 типи проблем: «Відсутність ринків збуту» або «Не можемо знайти покупця», – йдеться у документі.
Автори вважають, що першому випадку корінь проблеми криється не у відсутності ринку збуту, а в невідповідності продукції вимогам ринку або за якістю, або за розміром партії, сортом чи іншими параметрами. Або фермери продають на внутрішньому ринку, коли треба експортувати.
Покупця на органічні фрукти та овочі всередині країни знайти справді важко через нерозуміння покупцем цінності такої продукції та малої купівельної спроможності.
Додати коментар