Збільшення пропозиції сприяє зниженню ставок фрахту хендісайзів та барж
Збільшення пропозиції по вільному тоннажу в Чорному морі перекинуло ринок на бік фрахтувальника.
Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.
Тарифи на водний транспорт класу хендісайз у напрямку східного Середземномор’я знизилися ще на 2$ за тонну, від дунайських портів до Мармари на 1$ за тонну. Напрямок східного Середземномор’я зазнав зниження на 1$ за тонну, до Ізраїлю – на 3$ за тонну, до східного узбережжя Італії та Іспанії – на 1-2$ за тонну. Фрахт на баржі залишається стабільно низьким.
Власники панамаксів успішно протистоять тенденціям ринку і зуміли стабілізувати ставки у напрямках південного Китаю, південного В’єтнаму та Бангладешу.
Ринкові ставки транспортування з річкових портів:
• Ізмаїл – Константа, Румунія (1-3 тис. тонн) @9-10€;
• Ізмаїл – Русе/Сілістра, Болгарія (1-3 тис. тонн) @15€;
• Ізмаїл – Ізраїль (5-7 тис. тонн) @25-26$;
• Рені – Мармара, Туреччина (5-7 тис.тонн) @16-17$.
Ринкові ставки транспортування з морських портів:
• Чорноморськ – східне Середземноморʼя (30-35 тис. тонн) @21-23$;
• Чорноморськ – Китай (60-65 тис. тонн) @54-56$;
• Чорноморськ – Бангладеш (60-65 тис. тонн) @55-56$.
Нагадаємо, відновилися відвантаження в напрямку порту Чорноморськ.