Елеватор

Володимир-Волинська птахофабрика збільшуватиме різницю в ціні між курятиною без антибіотиків і звичайною

Поділитись:
Володимир-Волинська птахофабрика збільшуватиме різницю в ціні між курятиною без антибіотиків і звичайною

Виробництво курятини без антибіотиків – перспективніший напрям розвитку підприємства, однак на початку більш затратний і навіть збитковий.

У цьому переконана генеральний директор ПрАТ «Володимир-Волинська птахофабрика» Аліна Сич, пише журнал «Наше птахівництво».

Рік тому Володимир-Волинська птахофабрика почала випуск курятини, отриманої без застосування антибіотиків, під ТМ «Епікур». Сьогодні тут утримують близько 80% птиці за класичною схемою вирощування (продукція під ТМ «Чебатурочка») і близько 20% поголів’я птиці – за новою технологією (ТМ «Епікур»).

«Виробництво птиці із застосуванням антибіотиків – це найпростіший спосіб збереження рентабельності підприємства, але не його розвитку, – підкреслила Аліна Сич. – Впровадження нової технології було пов’язано з кардинальними змінами як у виробництві, так і в менеджменті компанії».

Так, на перших етапах переходу до натурального птахівництва без використання антибіотиків підприємство отримало підвищений падіж птиці і суттєві збитки, зазначила вона. Проте світові тенденції виробництва свідчать на користь розвитку птахофабрик без використання антибіотиків.

За словами Аліни Сич, нині різниця у вартості звичайного курячого м’яса та ТМ «Епікур» у різних торгових мережах становить близько 10 грн на кілограмі. «Ми встановили на деякий час таку низьку ціну, щоб якомога більше людей спробували й оцінили переваги нового бренду», – пояснила вона.

У майбутньому ж планується збільшити різницю в ціні зі звичайною курятиною до 20 грн, аби вирівняти ринковий баланс між собівартістю продукції, пакування та ціною для споживачів.

«Таке ціноутворення – звичайна практика й сегментація ринку, – зауважила гендиректор Володимир-Волинської птахофабрики. – Наприклад, у країнах ЄС різниця у вартості курятини, отриманої без антибіотиків, від звичайної становить до 40%, проте вона має попит серед населення, бо люди знають, за що вони платять більше».

AgroTimes

Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
  • 100 найкращих аграрних підприємств України
  • Експертна рада проекту «Аграрна Еліта України - 2019»
  • 100 найкращих аграрних підприємств України, за номінаціями