Елеватор

Порт «Ніка-Тера» встановив два нових рекорди під час перевалки кукурудзи

Порт «Ніка-Тера» встановив два нових рекорди під час перевалки кукурудзи

У порту «Ніка-Тера», що входить в Group DF, встановлено відразу два нових рекорди швидкості навантаження зернових вантажів.

Про це повідомляє пресслужба порту.

Рекорд був встановлений під час завантаження партії кукурудзи на судно класу Panamax JAG AALOK компанії Sierentz Global Merchants (параметри судна – довжина: 229 м, ширина: 32.26 м, дедвейт: 82023 т).

При завантаженні балкера біля причалів порту була досягнута максимальна добова норма перевалки в 38,712 тис. тонн (попередній рекорд 29 тисяч тонн). Під час рейдового довантаження рекордний обсяг перевалки склав 20,170 тисяч тонн на добу (попередній рекорд – 11 тисяч тонн).

Всього на судно JAG AALOK з причалів порту було завантажено 48,147 тис. тонн, а рейдова перевалка склала 20,102 тисяч тонн.

Завантаження JAG AALOK виконувалось за вже відпрацьованою технологією перевалки зернових на великотоннажні судна. Для оптимізації швидкості вантажних операцій балкер був розміщений одночасно на двох причалах, а його завантаження здійснювалося відразу двома судно навантажувальними машинами.

Рейдова перевалка здійснювалася компанією Transship за допомогою двох плавкранів.

В цей час судно компанії Sierentz Global Merchants із загальним обсягом кукурудзи 68,250 тисяч тонн прямує в китайські порти.

«Новий рекорд – результат оптимізації вантажних операцій при обробці балкерів класу Supramax і Panamax. Порт побив власний рекорд інтенсивності перевалки зернових, збільшивши добову продуктивність обробки суден більш ніж на третину. З упевненістю можна сказати, що у нас одні з кращих показників по швидкості перевалки в Миколаївському регіоні. Встановлений рекорд – це результат планової системної роботи, це наслідок інвестицій і чітких проєктних рішень. Ми не винаходимо велосипед, ми просто впроваджуємо кращі рішення галузі. Мета – задовольнити запити клієнтів з сектора АПК на високу якість і швидкість обслуговування при перевалці зернових. У порту нового покоління немає іншого виходу, як швидко змінюватися та адаптуватися під тренди ринку», –  прокоментував СЕО порту «Ніка-Тера» Алім Агакішиєв.

Нагадаємо, в модернізацію порту «Ніка-Тера» вклали понад 60 млн грн. Також ми писали, що «Ніка-Тера» інвестувала в будівництво нової розв’язки в Миколаєві.