Елеватор

На українсько-польському кордоні страйкують водії вантажівок

габаритно-вагові норми

На польському пункті пропуску «Дорогуськ» страйк. Водії вантажівок перекрили трасу, щогодини пропускають по 2 автівки – 1 з товаром і 1 порожню.

Про це на своїй Фейсбук-сторінці повідомив заступник міністра інфраструктури Мустафа Найєм.

Польські водії висунули три вимоги: пришвидшити фітосанітарний та ветеринарний контроль та перевести службу цілодобовий режим роботи.

«Я вже писав – до війни контроль проходили до 80 вантажівок на добу, а в останні дні – від 12 до 25. Якщо є об’єктивні причини такого уповільнення роботи, то ми готові зробити від себе усе залежне для прискорення процесу і збільшення пропускної здатності пункту пропуску. Але разом з тим, ми чекаємо і від усіх служб з польського боку такого ж поступу», – констатував він.

Заступник міністра повідомив, що наразі черга біля Ягодина становить 54 кілометри.

«Перевізники, що страйкують також хочуть, щоб до Польщі порожній транспорт виїжджав з України поза чергою. Виходить, що польський перевізник за 1-2 доби заїжджає до України, і хоче поза чергою повертатись назад до Польщі. Все, щоб якомога хутчіш завантажитись новим крамом і знову їхати до України. Але нам теж вкрай важливо, щоб і наші товари виїздили на продаж з України якомога швидше. Ми маємо експортувати свою продукцію. Наші перевізники повинні перетинати кордон у нормальні терміни. Бо, коли вони чекають по 7-10 днів у черзі, то щодня втрачають приблизно 400 євро на кожній автівці. За тиждень проведений у черзі перевізник втрачає не просто гроші, а й будь-який сенс працювати взагалі», – зазначив Мустафа Найєм.

За його словами, проблему багатоденного простою перевізників на в’їзді в Польщу має вирішити налагодження цілодобового фітосанітарного і ветеринарного контролю.

Раніше ми писали, що на пункті пропуску «Ягодин» у декілька разів збільшилися черги.