Елеватор

На ринку перевезень вантажівки класів Євро-5 та Євро-6 займають понад 75%

габаритно-вагові норми

Вантажівки, які здійснюють міжнародні перевезення, мають відповідати стандартам ЄС Євро-5 або Євро-6.

Про це АgroТimes розповіла директор департаменту логістики ТОВ «Iнтерконтиненталь Лоджистікс» Ольга Кривчик.

Фахівець нагадала, що з 2016 року на територію Євросоюзу заборонено в’їзд автівок класу Євро-4 і нижче.

«З початком повномасштабного вторгнення наші європейські партнери послабили ці умови й задля підтримки українських перевізників дозволили в’їзд на територію своїх країн авто класу Євро-3 і Євро-4. Проте в результаті це вдарило по економіці європейських держав, і тепер там хочуть повернути ці стандарти», – уточнила Ольга Кривчик.

За її словами, територією України здійснюються перевезення вантажними транспортними засобами класів від Євро-3 до Євро-6.

«На ринку автомобільних перевезень України вантажівки класів Євро-5 та Євро-6 займають понад 75%. У переважній більшості це пов’язано зі зношуванням деталей й амортизації транспортних засобів. Тому перевізникам економічно вигідніше придбати новий транспортний засіб вищого класу екологічності, ніж користуватись «старим», вкладаючи чималі гроші в обслуговування старого», – уточнила Ольга Кривчик.

Нагадаємо, ставки автомобільного фрахту за два тижні виросли на 16-18%.