Море є пріоритетним логістичним каналом для експорту сої

35% української сої експортується на ринок Європейського Союзу, близько 32% прямує до африканського континенту і ще 27% – до країн Близького Сходу. Тож Український коридор є пріоритетним логістичним каналом.
Про це під час заходу, присвяченому Всесвітньому дню бобових в Україні, повідомив партнер і директор консалтингово-аналітичної компанії «Barva Invest» Юрій Гаврилюк.
Водночас продукти переробки сої активно експортують залізницею та автівками, зокрема, біг-бегах у напрямку Європи.
«Соєвий шрот разом з іншими культурами завантажують у невеличкі судна й транспортують до портів призначення. Такі випадки не поодинокі, тож море залишається ключовим: без нього ми не зможемо нормально функціонувати й дотягуватись до дальніх ринків збуту», – зазначив Юрій Гаврилюк.
Проте, за його словами, автомобільний і залізничний транспорт залишаються для сої також дуже актуальними, ураховуючи близькість Європи до нас й темпи експорту бобів до Країн Співдружності.
Нагадаємо, премія за неГМ-сою становить близько 100-150 доларів.