Елеватор

Керувати обладнанням TORNUM допоможе фахове навчання операторів

Навчитися керувати сучасним  зерносушильним обладнанням TORNUM нескладно. Головне – чітко дотримуватися рекомендацій щодо його експлуатації та консультуватися з сервісною службою.

Про це AgroTimes розповів представник компанії «Вінагротрейдінг» Богдан Нестерук.

«Фахівці «ТОРНУМ» періодично навідуються і перевіряють, як працює обладнання, — зазначив він. – Утім, із сервісною службою зв’язок цілодобовий. Тому за будь-якими виробничими питаннями можна зателефонувати й отримати консультацію».

Як уже повідомляв AgroTimes, якісний сервіс «ТОРНУМ» високо оцінюють українські компанії, а кожен третій власник сушарки цього бренду послуговується сервісним супроводом від виробника обладнання.

«Коли півтора року тому вирішили будувати елеватор, колеги порекомендували звернутися до компанії «ТОРНУМ». І наша співпраця склалася дуже вдало, — зазначив Богдан Нестерук. — Протягом року тривали проєктувальні, будівельні й монтажні роботи, а на підготовку сушарки до експлуатації знадобився лише день. Інженери провели фахове навчання персоналу. Тож труднощів у роботі не виникає».

Нині все обладнання нового елеватора компанії «Вінагротрейдінг» працює в штатному режимі. Зерносушарка TORNUM може протягом двох тижнів працювати цілодобово – без перерв на очищення й обслуговування. Втім, вистачає часу і на її профілактику, оскільки раз на 2–3 дні зупиняють і чистять твердопаливний котел.

Нагадаємо, системний супровід TORNUM включає фахове навчання операторів.