Елеватор

ДПЗКУ на 60% збільшила продажі борошномельної продукції на внутрішньому ринку

Поділитись:
ДПЗКУ на 60% збільшила продажі борошномельної продукції на внутрішньому ринку

Державна продовольчо-зернова корпорація України за вісім сезону продала на внутрішній ринок 73,2 тис. тонн готової продукції, що на 60% більше, ніж за відповідний період минулого року.

План поставок поточного сезону перевиконано майже на 10%, повідомили в ДПЗКУ.

Найбільші обсяги постачання готової борошномельної продукції припадають на Чернігівську, Сумську, Полтавську, Київську, Житомирську, Хмельницьку та Львівську області.

Збільшення обсягів продажу ДПЗКУ досягла завдяки розширенню ринків збуту, зокрема, виходу в роздрібні торгівельні мережі, та збільшенню асортименту готової продукції.

Крім цього, корпорація модернізує обладнання своїх борошномельних підприємств. Завдяки цьому в 2018/19 МР вона збільшити обсяги виробництва борошна на 15%.

AgroTimes

Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!
  • 100 найкращих аграрних підприємств України
  • Експертна рада проекту «Аграрна Еліта України - 2019»
  • 100 найкращих аграрних підприємств України, за номінаціями