Елеватор

«Астарта» виводить на ринок новий бренд насіння сої і пшениці

«Астарта» виводить на ринок новий бренд насіння сої і пшениці

Агропромхолдинг «Астарта» презентував бренд ASTARTA Select, під яким планує випускати на ринок 10-15 тис. тонн насіння сої та пшениці на рік.

Про це розповів операційний директор агрохолдинга Желько Ерцег, пише Agravery.

Крім насіння, під брендом ASTARTA Select «Астарта» пропонуватиме аграріям високотехнологічні послуги, зокрема, проведення аналізу ґрунту та агрохімії.

«У нас є власні лабораторії та обладнання для відбору проб. Ми вже неодноразово впевнились у ефективності та необхідності таких аналізів і тепер готові поділитись своїми напрацюваннями із нашими колегами-сільгоспвиробниками», – зауважив Желько Ерцег.

Також компанія відкрила два дослідних центри, у Миргороді та Хмільнику, на яких ASTARTA Select буде проводити широкий спектр незалежних польових досліджень.

AgroTimes

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!