Елеватор

Агроекспорт залізницею через західні кордони України поступово збільшується

Агроекспорт залізницею через західні кордони України поступово збільшується

Агроекспорт залізничним транспортом через західні кордони України поступово збільшується. Середньодобова норма здачі вантажу зросла до 403 вагонів на добу за місяць.

Про це повідомляють аналітики Spike Brokers.

Також спостерігається збільшення кількості європотягів, які здійснюють завантаження та оформлення вантажу для експорту на території України через сухі порти. Розрахунковий загальний обсяг експорту агропродукції за січень залізничним транспортом через західні кордони очікується на рівні 700 тис тонн.
«Укрзалізниця» заснувала компанію UZ Cargo Poland для надання комплексу послуг з міжнародних перевезень на території Румунії та Польщі.
У напрямку портів Великої Одеси збільшилась середньодобова кількість вагонів, що знаходяться в дорозі, і наразі цей показник становить 8192 вагони. Середньодобова потужність вивантаження вагонів в портах Чорного моря зросла до рівеня 1540 вагонів на добу.
У напрямку порту Ізмаїл спостерігається збільшення активності відвантажень, що призвело до збільшення черги вагонів у даному напрямку з 586 вагонів до 649 вагонів. Середньодобовий показник вивантаження вагонів з зерном в порту Ізмаїл становить -103 вагони за добу.
Ставки фрахту залізничного перевезення по Україні продовжують зниження.
Ставки залізничного фрахту по Європі на період квітень-серпень обговорюються на рівні 45-55€ в залежності від напрямку.
Ринкові ставки транспортування залізницею:
• Львівська обл. – кордон @15-26$ / порт @30-36$;
• Харківська обл. – кордон @25-40$ / порт @25-30$;
• Київська обл. – кордон @23-30$ / порт @20-25$;
• Чернігівська обл.- кордон Польщі @34-42$;
• Черкаська обл. – кордон Румунії @37-46$.

Раніше ставки фрахту укріпилися за деякими напрямками через обмежену кількість доступних автомобілів.