Техніка

Двадцятий День відкритих дверей JOSKIN відбувся в режимі онлайн

Вдалий початок року

Вдалий початок року

Двадцятий День відкритих дверей JOSKIN відбувся в режимі онлайн, що аж ніяк не вплинуло на активність фермерів і можливості для отримання корисної інформації

Уже у 20-й раз компанія JOSKIN радо відкрила свої двері для відвідувачів у рамках Днів відкритих дверей — заході, призначеному для ознайомлення широкого загалу з модельним рядом продукції компанії й секретами виробництва у професійній і невимушеній атмосфері. Однак через карантинні обмеження, що діють у період пандемії, організацію заходу було повністю змінено: компанія вирішила запропонувати відвідувачам віртуальний тур підприємством із можливістю віддаленого контакту зі спеціалістами різних напрямів. Чесно кажучи, ніхто не міг прогнозувати, як фермери поставляться до нового формату, адже всі звикли до фізичних контактів, розмови віч-на-віч. Крім того, дні відкритих дверей із кожним роком ставали дедалі популярнішими й привертали уваги все більшої кількості відвідувачів. Багато аграріїв уже звикли на початку року приїздити до Бельгії, щоб ознайомитися із досягненнями компанії JOSKIN й на власні очі побачити новинки. Однак зовнішні обставини поставили компанію перед вибором: знайти можливість для надання інформації віддалено — за допомогою сучасних інформаційних технологій, або взагалі відмовитися від проведення заходу. Так, у грудні минулого року було оголошено про організацію заходу тільки у цифровому форматі. 

Новий рекорд відвідуваності 

Як змогли пересвідчитися чимало аграріїв, вебсайт компанії був повністю оновлений із цієї нагоди. На ньому появилися доступні нові інструменти: 100% віртуальний виставковий зал, а також інтерактивний візит усіх промислових комплексів Групи. Від рішення, доступного за адресою https://www.joskin.com/prodays, компанія JOSKIN тільки виграла від упровадження цифрової версії заходу, зберігши всі оригінальні складові цієї події. 

Надавши рішення, доступне в будь-якій точці світу, не обмежене за часом відвідування, яке не потребує організації відрядження й насамперед не має ризику для здоров’я, Дні відритих дверей зареєстрували новий рекорд відвідуваності. Десятки тисяч фермерів відкрили цю сторінку всього за кілька днів. 

Двері JOSKIN відчинені цілий рік! 

Натхненна цим успіхом, компанія JOSKIN вирішила лишити доступними різні інструменти, створені з цієї нагоди. Це рішення повністю вписується в стратегію прозорості Групи. Нагадаємо, що у звичайний час двері виставкових залів компанії JOSKIN завжди були відчиненими для широкої публіки. Компанія регулярно організовувала візити до своїх промислових комплексів. І якщо це стало неможливо через карантинні обмеження, то для фірми було важливо й далі надавати клієнтам коректну інформацію для ухвалення рішення про придбання техніки. 

Інформація для кожної потреби 

Поряд зі сторінками, присвяченими модельному ряду техніки, сайт Joskin.com дозволяє (через натискання на «виставковий зал») зануритися у віртуальну експозицію, що охоплює понад 14 000 м.. Це дає можливість проаналізувати кожен зразок техніки, як ніби ви перебуваєте там насправді. 

Щоб переконати у високій якості своєї техніки, на сайті JOSKIN також було додано нову рубрику «Екскурсія по заводу», яка дозволить ознайомитися з усіма етапами процесу виробництва машин JOSKIN на різних промислових комплексах Групи. Перенісши вас з Бельгії та Франції до Польщі, ця сторінка завдяки численним відео і репортажам дозволить візуалізувати й зрозуміти кожен етап виробничого циклу — і для цього не потрібно приїжджати на завод. 

Для тих, хто цікавиться вигідними пропозиціями й технікою на складі, було розроблено інший інструмент — «Пропозиція місяця!» Він доступний на сторінці joskin.com/calendar або в рубриці «Наші акції». Новинка містить усі ексклюзивні пропозиції календаря JOSKIN 2021, скористатися якими можна поточного місяця.

Постійно перебуваючи на сайті JOSKIN, всі ці новинки доповнюють уже доступні й популярні інструменти, такі як каталог Outlet / техніка на складі, інтернет-магазин, медіатека й ін. 

Незважаючи на численні бар’єри, пов’язані з пандемією, JOSKIN вкотре доводить свою здатність крокувати в ногу з потребами аграрного сектору. 

Владислав Олійник

журнал The Ukrainian Farmer, лютий 2021 року

Усі авторські права на інформацію розміщену у журналі The Ukrainian Farmer та інтернетсторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону УкраїниПро авторське право та суміжні права”.
Використання
інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа».

Інші статті в цьому журналі
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
The Ukrainian Farmer
2
Статті з журналу:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ