Агромаркет
Головне:
Агромаркет

Синергія знань і досвіду

АгроМаркет
Джерело:
АгроМаркет
Поділитись:
Синергія знань і досвіду

Перші випускники інноваційного проекту «Агро школа» Креді Агріколь отримали дипломи.

Як сказав хтось із класиків, нові знання — це додана цінність, що розширює горизонти світобачення й, поєднуючись із фаховими компетенціями, додає експертизі об’єму й глибини. Саме таким принципом послуговуються прогресивні компанії, створюючи власні освітні проекти і надаючи своїм фахівцям можливість удосконалюватися й розвиватися. Інноваційний проект «Агро школа» Креді Агріколь діє вже другий рік. І, схоже, його результати дають неабиякі підстави для оптимізму. «АгроМаркет» розпитав у інноваторів про перших студентів і менторів «Агро школи», про особливості навчального процесу і практичних занять, про  кейси, над якими працюють учасники, і перспективи подальшого розвитку.

Наталія Порвіна, директор департаменту підтримки агробізнесу Креді Агріколь Банку

 

«Агро школа» — це навчальний проект, покликаний розширити експертизу та поглибити знання фахівців банку у сфері агробізнесу. Навчання першого випуску «Агро школи» стартувало 9 місяців тому. На початку квітня цього року відбулося урочисте вручення дипломів випускникам, і вже за тиждень ми розпочали заняття з другим набором студентів.

В «Агро школі» нині отримують знання 30 студентів — працівників банку. Профіль учасників — менеджери, економісти та аналітики, які працюють з агровиробниками та переробниками. Критерії відбору до проекту — це досвід роботи з агроклієнтами та наявність базових знань в агробізнесі.

У рамках проекту учасники «Агро школи» можуть поглибити вже наявні знання з агровиробництва, агротехнологій та агроаналізу. Програма навчання сформована з урахуванням усього циклу виробництва, це дозволяє краще розуміти основні виробничі процеси діяльності агрокомпаній та потреби у фінансуванні в різні періоди виробничого циклу. Особливістю проекту є, окрім отримання теоретичних знань, розгляд практичних кейсів: складання сівозміни агропідприємства, оцінка умов вегетації рослин, розрахунок потенційного врожаю сільськогосподарських культур тощо, а також спілкування безпосередньо з експертами ринку та агровиробниками. Дуже важливо, що під час виїзду на місце ведення бізнесу учасники «Агро школи» можуть підкріпити практикою свої знання, які вони отримують із виробничих програм і звітності агровиробників.

 
 

Враження наших студентів від навчання:

  • «Участь у проекті дозволила ознайомитися з бізнесом через призму технологій, а не лише через фінансові звіти й офіційні презентації»
  • «Процес навчання був адаптований до виробничого циклу агропідприємств. Упродовж року ми відвідали різні куточки України, де протягом кількох днів могли не тільки прослухати курс лекцій від агроекспертів, але й почути представників агрокомпаній, продавців техніки, агроаналітиків. У підсумку навчання ми отримали практичний досвід та знання в агросфері, що надали комплексне уявлення про всі компоненти роботи сільгоспвиробника та дозволили краще розуміти потреби наших клієнтів»
  • «Проект «Агро школа» дав мені унікальні знання та практичний досвід, якими ділилася агрокоманда банку та керівники агропідприємств з усієї України.

Це чудова можливість стати ближчими до клієнта, розуміти його бізнес, специфіку роботи, виявити потреби й, відповідно, запропонувати необхідний саме йому продукт з усього спектра банківських послуг»

Ігор Гуржій, начальник управління агроекспертизи Креді Агріколь Банку

 

Окрім команди агроекспертів та аналітиків банку, спікерами «Агро школи» є представники насіннєвих компаній, виробники засобів захисту рослин, дистриб’ютори мінеральних добрив і техніки, операційний менеджмент агрокомпаній. Дуже важливий практичний підхід у навчанні: аналіз прикладів та максимальна наближеність курсу навчання до реалій, в яких постійно знаходяться агроном, ветеринар, трейдер. Складно виділити якийсь один цікавий випадок із життя «Агро школи». Кожен модуль — унікальний, і той досвід, яким діляться агроексперти банку та наші партнери, є безцінним. Студентам було дуже пізнавально спілкуватися з агрономами та представниками насіннєвих компаній щодо стану посівів і його оцінки, це дозволяє зважити ймовірні ризики вирощування врожаю. Виробники та дистриб’ютори засобів захисту рослин ділилися знаннями про розвиток грибних захворювань, адже це впливає на витрати на ЗЗР. З трейдерами говорили про цінові тренди та вплив на ринок України поточної ситуації на світових аграрних ринках.

Обов’язковою умовою участі в кожному наступному модулі є успішне проходження тестування знань попереднього модуля. Це дозволяє додатково закріпити знання студентів, отримані під час навчання.

Наталія Порвіна, директор департаменту підтримки агробізнесу Креді Агріколь Банку

Програма проекту передбачає участь в основних виробничих процесах агропідприємств: посівна кампанія, вирощування, збір врожаю, переробка тощо. Кожен модуль складається із теоретичних та практичних занять. У рамках курсу ми відвідуємо сільськогосподарські та переробні підприємства, постачальників агротехніки, трейдингові компанії. Під час практичних занять студенти безпосередньо долучалися до процесів посіву соняшнику, збору врожаю кукурудзи, виробництва молока та молочних продуктів, борошна, хлібу. Також відвідали насіннєвий завод, елеватори та ознайомилися з машинно-тракторним парком сільгосппідприємств, оцінили технічні характеристики сільгосптехніки, яку використовують в усіх етапах виробничого циклу. 

 
 

Ігор Гуржій, начальник управління агроекспертизи Креді Агріколь Банку

Основним бізнес-кейсом, за яким і визначаються результати навчання, є аналіз агромоделі та виробничих програм агропідприємств. Студентам необхідно надати агровисновок, проаналізувавши наявні технологічні карти та статистичні дані сільгосппідприємства. Для успішного виконання завдання потрібно оперувати знаннями з сівозміни, мінерального живлення, фітосанітарного навантаження відповідно до інтенсивності виробничих процесів тощо. Ми пройшли подібний бізнес-кейс із першим набором «Агро школи», і результати були досить показовими. Всі 4 групи учасників «Агро школи» дійшли до майже схожого результату. Його вдалося отримати завдяки використанню агрономічних знань під час планування виробничої діяльності: підбір насіннєвого матеріалу, норма висіву відповідно до ґрунтово-кліматичної зони діяльності, витрат пального на основні технологічні операції, внесення добрив відповідно до рівня опадів тощо.

Наталія Порвіна, директор департаменту підтримки агробізнесу Креді Агріколь Банку

 

Ідея «Агро школи» полягала у тому, щоб навчити працівників банку думати як аграрій, планувати як аграрій, аналізувати як аграрій. Ми створили ефективну концепцію навчання та вдосконалення агрознань. Вже стартував другий набір студентів, і ми збільшуємо коло працівників, залучених до проекту. Водночас ми не зупиняємося на цьому, а плануємо розширювати кордони «Агро школи» та долучати до неї слухачами клієнтів та працівників з інших країн групи Креді Агріколь.

газета “АгроМаркет”, травень 2019 року

 

Усі авторські права на інформацію розміщену у газеті “АгроМаркет” та інтернет-сторінці газети за адресою https://agrotimes.ua/journals належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій, згідно Закону України “Про авторське право та суміжні права”.
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа». 

Інші статті в цьому журналі
Джерело:
АгроМаркет
Поділитись: