Тваринництво

Наявність власного комбікормового заводу допомагає контролювати якість і бути незалежним

Гарантована стабільність

Гарантована стабільність

Наявність власного комбікормового заводу допомагає підприємству контролювати якість корму і бути більш незалежним від ринкових коливань    

Цього року виробники птахівничої продукції опинились у доволі непростій ситуації — суттєво зросли витрати на виробництво кінцевої продукції, а її вартість на ринку майже не змінилась. Ріст собівартості виробництва м’яса птиці та яєць призвів до численних збитків господарств. Найбільш відчутним для підприємств було здорожчання комбікормів, які у структурі собівартості продукції птахівництва займають 65–70%. 

Чергове подорожчання комбікормів і дедалі більша залежність птахівників від коливання цін на корми вкотре доводить, що наявність власного комбікормового заводу сьогодні є просто необхідністю. 

І очевидним стає той факт, що підприємства, які у своїй структурі налагодили власне кормовиробництво, мають суттєві переваги перед тими господарствами, які повністю закуповують готові комбікорми. Передусім через можливість контролювати їхню якість. Компанія, що виготовляє комбікорми на власних потужностях, досконало знає про якість і походження рослинної сировини, з якої було виготовлено корм, а також точне дозування усіх компонентів корму. Таке підприємство більш незалежне на ринку, захищене від перебоїв у постачаннях комбікормів, може виробляти продукцію з меншою собівартістю. Все це доводить, що наявність власного виробництва кормів підвищує конкурентоспроможність птахопідприємства на ринку. 

ДОСТУПНО КОЖНОМУ 

Тривалий час вважали, що власний комбікормовий завод — це прерогатива потужних і великих господарств. Цей міф був успішно розвінчаний німецькою компанією «Бушхофф». Сьогодні вони можуть збудувати повноцінний функціональний комбікормовий завод потужністю від 500 кг/год до 20 т/год. Утримувати його виходить не дорого, а результати роботи підприємств, які є клієнтами цієї компанії, свідчать, що витрати корму на 1 голову птиці у них зменшились на 2–3%. До того ж значну суму можна економити на доставці кормів у господарство. 

Строк окупності заводу за наявності власної сировинної бази становить 2–4 роки, а у разі потреби її закупівлі — 4–6 років. 

ПРАВИЛЬНИЙ ВИБІР ПАРТНЕРІВ 

Сьогодні як ніколи важливо правильно обирати професійних і надійних партнерів, оскільки невдалі експерименти обходяться господарствам дуже дорого і супроводжуються втратою дорогоцінного часу. 

Безпосередньо це стосується і вибору компанії для налагодження власного кормовиробництва. Насамперед це має бути компанія, яка вже давно зарекомендувала себе на ринку, має команду висококваліфікованих спеціалістів, які зможуть супроводжувати клієнта від найперших етапів проєктування і до сервісного обслуговування, і яка здатна надати якісний і своєчасний технічний сервіс. Саме такою компанією, що вже тривалий час працює на українському ринку, і є «Бушхофф». Це німецька сімейна компанія, машинобудівний завод, що працює на ринку понад 140 років і має репутацію надійного партнера, новатора. «Бушхофф» виробляє високоякісні продукти, що максимально відповідають вимогам часу. Сьогодні основне виробництво компанії зосереджено в Німеччині. 

«Бушхофф» вже багато років поспіль виробляє обладнання для виготовлення комбікорму і постачає його до багатьох країн світу. Компанія впроваджує електронне керування і стала першою у Європі, яка запропонувала повністю автоматизовану установку для комбікормового виробництва. Технологічно усе устаткування продумано так, щоб за потреби базове обладнання можна було доукомплектувати чи доповнити іншими лініями. 

В Україні компанія збудувала вже понад 20 об’єктів. Обслуговує вона своїх клієнтів, починаючи від проєктування об’єкту, монтажу, введення його в експлуатацію, налаштування, регулювання і закінчуючи його технологічним обслуговуванням. Вчасно проводить профілактику і регулярний моніторинг обладнання, здійснює гарантійне та післягарантійне обслуговування, а також у разі потреби проводить всі ремонтні роботи. 

Офіційним представником «Бушхофф» в Україні є компанія «Сій добро». На ринку компанія зарекомендувала себе професійним і надійним партнером, здатним надати кваліфіковану консультацію щодо налагодження власного кормовиробництва у господарстві, розробити проєкт, доставити і змонтувати необхідне обладнання. Після чого допомагає господарствам вводити об’єкт в експлуатацію і здійснює його сервісне обслуговування. Досвід показує, що на тих підприємствах, де працює сервісна служба «Сій добро», комбікормові заводи працюють без затримання і простоїв. Регулярно проводять технічне обслуговування обладнання і своєчасно здійснюють ремонтні роботи. Компанія своєчасно виявляє і усуває неполадки, оперативно ухвалює інженерні рішення. 

«Бушхофф» в Україні сформували склад швидкозношуваних запчастин. Це допомагає оперативно реагувати на запити клієнта і швидко доставляти потрібні деталі. Дуже важливо, щоб монтаж та обслуговування обладнання здійснювали вузькі спеціалісти. Усі ремонтні роботи на заводах, побудованих «Бушхофф», виконують висококваліфіковані українські спеціалісти відповідно до стандартів і рекомендацій компанії-виробника. Відбувається це дуже швидко. Фахівці компанії у разі потреби, у будь-який час можуть отримати консультацію провідних спеціалістів заводу з Німеччини через мережу Інтернет, адже всі установки в Україні приєднані до неї. Сервісна команда може діагностувати будь-які негаразди в інтернеті. 

Все це вкотре доводить, що, обираючи обладнання для комбікормового заводу, дуже важливо прискіпливо звертати увагу ще й на сервіс, який надає компанія, оскільки від цього залежить ефективність його роботи. 

Валентина Прокопчук

журнал «Наше Птахівництво», березень 2021 року

Усі авторські права на інформацію, розміщену у журналі “Наше Птахівництво” та інтернет-сторінці журналу за адресою https://agrotimes.ua/ належать виключно видавничому дому «АГП Медіа» та авторам публікацій згідно із Законом України «Про авторське право та суміжні права».
Використання інформації дозволяється тільки після отримання письмової згоди від видавничого дому «АГП Медіа». 

Інші статті в цьому журналі
Наше Птахівництво

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ