Причеп для будь-яких насипних вантажів є найкращою інвестицією, що повертається якнайшвидше
Для будь-якого вантажу
Причеп для будь-яких насипних вантажів є найкращою інвестицією, що повертається якнайшвидше.
Агровиробники перевозять безліч сипких вантажів, починаючи від зернових, олійних та овочевих культур, і закінчуючи пелетами, тріскою, зерновими відходами тощо. Для цього доводиться використовувати відповідні причепи. Однак не всі вони відповідають потребам господарств. Наприклад, для розвантаження в низьких приміщеннях потрібен причіп із горизонтальним вивантаженням. Також не всю аграрну продукцію можна вивантажувати рухомою стінкою причепа через можливі пошкодження.
Розв’язання проблеми знайшла компанія JOSKIN, запропонувавши комбіновану систему вивантаження в моделі Drakkar. Ця система складається з герметичного стрічкового транспортера з рухомою передньою стінкою, яка гарантує безпечне вивантаження без перекидання в сховищах із низькою стелею, до того ж не спресовує і не пошкоджує вантаж. Швидкість розвантаження причепа Drakkar було оптимізовано — вона не перевищує 1 хв.
Змотування герметичного транспортера позаду кузова відбувається завдяки двом потужним гідромоторам. Оскільки днище кузова оснащено ребрами й отворами, немає ефекту присмоктування, що дозволяє транспортеру легко ковзати й без додаткових тягових зусиль. Днище кузова також самоочищається, що є важливою перевагою й запобігає накопиченню продукту під транспортером.
Під час вивантаження передня стінка тягнеться транспортером у задню частину кузова. Вона супроводжує вантаж, не стискаючи його, до повного вивантаження за одну фазу. Стінка хоч і не тисне на вантаж, однак завдяки гумовим фартухам гарантує оптимальну герметичність під час усього процесу вивантаження. Отже, вантаж витягується з кузова, а не виштовхується, тому продукція, яку перевозять, не пресується, вивантаження не переривається, немає тиску на бічні стінки причепа.
Для ефективного вивантаження Drakkar оснащено задніми дверима, які відчиняються вверх і підіймаються вище за стінки кузова на 40 см. Для вивантаження певних продуктів двері можна відчиняти частково або лишати зачиненими, якщо потрібно вивантажити продукт через спеціально призначені для цього насіннєві дверцята (троє дверцят розміром 60 х 27 см).
Тягово-зчіпний пристрій Drakkar сумісний із будь-якими тракторами, включно з моделями, що мають колеса великого діаметра. Дишель, розміщений майже горизонтально під шасі, забезпечує оптимальну лінію тяги, завдяки чому буксирування причепа стає таким простим, як, наприклад, із коротким дишлем або під час руху вниз. У зчепленій позиції стоянкова опора повністю підіймається й ховається всередині дишля за допомогою гідравліки. Тяга напрямної вісі також розташована поряд із дишлем, щоб не заважати руху по складних ділянках.
Взагалі причеп Drakkar підготовлено до найскладніших робочих умов (колія, бруд), оскільки жодна механічна деталь не розташована нижче за тягово-зчіпний пристрій. Стрілоподібний вузький дишель забезпечує міцність і великий кут повороту. Його також оснащено в базовій комплектації підвіскою (механічною для двовісних моделей і гідравлічною для тривісних). Це гарантує водію комфорт під час руху впродовж тривалих робочих змін. Задній гідравлічний захисний пристрій за потреби може відкинутися, наприклад, під час розвантаження й запобігти нагромадженню продукту.
Ходова частина JOSKIN завжди славилися серед клієнтів легкістю потягу та комфортом під час руху. Випробувані системи Boggie Roll-Over і HydroTandem/Tridem забезпечують стійкість і надійність, а також комфорт під час руху. Завдяки своїй унікальній концепції ходова пристосовуються до ділянок із різним рельєфом, щоб підтримувати оптимальну рівновагу машини. Розташування елементів ходової на транспортному засобі завжди прораховано та визначено відповідно до обраного обладнання для оптимального розподілення навантаження.
Численні функції Drakkar мають електрогідравлічне керування через термінал у кабіні трактора. Простий у використанні й інтуїтивний термінал дозволяє також регулювати підвіску дишля, обертання транспортера, контролювати відкриття дверей. Зазначимо, що завантаження й вивантаження, наприклад, рулонів сіна, можливе завдяки двом кнопкам керування транспортером, розташованим ззаду по обидва боки кузова. Вони також можуть знадобитися під час часткового розвантаження — оператор може візуально контролювати процес і максимально точно визначати момент зупинки або продовження. Як опція керування причепом може здійснюватись через ISOBUS-термінал або наявний термінал трактора. Завдяки цьому водій у будь-який момент зберігає контроль над причепом.
Причепи Drakkar уже в стандартній комплектації мають багато попередньо встановлених деталей, які дозволяють у майбутньому доукомплектувати їх різними опціями навіть через роки після придбання. Серед цікавих опцій зазначимо сітку Duo-Cover або герметичні тенти, надставний гідравлічний борт, перевантажувальний шнек, висувний гідравлічний борт й ін.
Двовісні моделі мають об’єм кузова від 23 до 31 м³ і можуть перевозити 18 або 22 т, тривісні — від 31 до 41 м³ за загальної вантажності 28 т.