Агромаркет

Зростає відсоток експорту продукції з доданою вартістю, - Мінагро

За два місяці роботи «зернового коридору» було експортовано понад 5,5 млн тонн с/г продукції. Географія експорту – африканські країни (1/3 товарів), Близький Схід, Південно-Східна Азія та інші напрямки. Перш за все великий попит є на пшеницю, а також на кукурудзу та соняшникову олію.

Про це повідомляє пресслужба Міністерства аграрної політики та продовольства України.

Перший заступник міністра аграрної політики та продовольства України Тарас Висоцький в ефірі національного марафону Uaразом розповів, що зростає відсоток експорту продукції з доданою вартістю. Йдеться, зокрема, про тваринництво. 

«Якщо в нас експорт м’ясної продукції та яєць до війни і так був непоганий, то суттєво набрав експорт молочної продукції: ми виходимо на рекордні показники за останні два роки, у вересні буде ще більше. Також у зв’язку з відкриттям ринку ЄС і зняттям квот та обмежень збільшується експорт садівничої продукції, ягід (як продуктів переробки, так і морожених та охолоджених), фруктів і соків. Зростають також обсяги класичного експорту – меду та горіхів», – прокоментував він.

«Процес трансформації зменшення експорту сировини та збільшення експорту продукції з доданою вартістю розпочато. Впевнені, що його вже не зупинити – він буде продовжуватися й посилюватися», – підкреслив він.

Нагадаємо, Україна зможе наростити експорт в ЄС за рахунок агропродукції з доданою вартістю.