Агромаркет
Головне:
Під час карантину важливо зберегти логістичні потоки для забезпечення аграріїв насінням, - думка За два місяці Україна закупила за кордоном 6 тис. тонн сиру У Канаді послугами агроавіації користується кожен четвертий-п’ятий фермер У групі компаній «Олстас» знайшли спосіб уникнути промивання ґрунтових гербіцидів Зорянський елеватор на Рівненщині завершує відвантаження зерна Компанія FMC розпочала реєстрацію препаратів для захисту томатів від південноамериканської томатної молі Вітчизняні борошномели закликають владу тимчасово обмежити експорт зерна, аби запобігти здорожчанню хліба АМКУ призупинив впровадження «Укрзалізницею» нового договору про надання послуг На термінал Neptune зайшов під завантаження найбільший балкер Про нові органічні малинники площею 40–50 га на кілька років можна забути, – експерт
Агромаркет

Для вітчизняної круп'яної галузі найперспективнішим є ринок ЄС, - дослідження

AgroTimes
Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Для істотного збільшення внутрішнього споживання круп у середньостроковій перспективі немає підстав. Драйвером розвитку вітчизняної круп’яної галузі може стати вихід на ринок здорового харчування країн Євросоюзу.

Про це свідчать результати дослідження вітчизняного ринку круп, проведеного аналітиками компанії ProConsalting.

Як зазначається, передумови для такого прориву вже проглядаються. Так, у 2018 році основними країнами-імпортерами українських круп стали Нідерланди з часткою 19,5% (363 тонн), Польща – 15,5% (289 тонн), Литва – 11,7% (219 тонн) і Словенія – 11,3% (210 тонн).

Крім Європи, нарощуються поставки українських круп в Азію та Африку. Завдяки розвитку зовнішніх напрямків збуту, вітчизняні виробники зможуть отримати ресурси для модернізації та нарощування виробництва

«Ринок круп в Україні достатньо диверсифікований. Найбільші виробники – «Інтерлінк» і «Сквирський комбінат хлібопродуктів» зайняли в 2018 році приблизно по 20% від загального обсягу ринку. Споживачі круп мало прив’язані до певного бренду, в щоденній конкурентній боротьбі виграють ті торгові марки, які активніше залучають увагу покупців», – ідеться в повідомленні.

Аналіз ринку круп в Україні показує, що найбільші частки в його структурі займають рис і гречка. В середньому кожен житель нашої країни з’їдає за рік 5 кг рисової крупи і 3,5 кг гречаної.

Наразі вітчизняні виробники круп орієнтовані в основному на внутрішній ринок, оскільки на експорт відправляється, головним чином, більш дешева неперероблена сировина. В результаті виробництво круп в Україні скорочується з року в рік через зменшення населення нашої країни.

Так, у 2018 році виробництво круп в Україні скоротилося на 17,1%, а в 2019-му – ще на 3,9%.

Джерело:
AgroTimes
Поділитись:

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!