Агромаркет

Український виробник круп подвоїть виробництво продукції завдяки новим форматам співпраці

Український виробник круп подвоїть виробництво продукції завдяки новим форматам співпраці

Один з найбільших виробників круп та круп’яних виробів — компанія «ТЕРРА» планує вдвічі збільшити виробництво продукції та надалі розвивати експортний напрямок.

Як розповіла провідний фахівець у сфері продажів по роботі з ключовими клієнтами Оксана Шевченко, компанія навіть в перші тижні повномасштабного вторгнення росії не зупиняла виробництво та продовжила працювати над розробкою нових продуктів, налагоджувати логістику та напрацьовувати нові канали збуту.

Значних результатів компанія досягає насамперед завдяки виробництву якісної та безпечної харчової продукції, а також дотриманню норм чинного законодавства та принципів добросовісної конкуренції, додає начальник юридичного відділу ТОВ «ТЕРРА» Олег Коваленко.

За його словами, у своїй роботі значну увагу підприємство приділяє вибору контрагентів, з якими планує співпрацювати, а перед підписанням договору ретельно перевіряє кожного на предмет його надійності та можливості виконати взяті зобов’язання.

Сьогодні в структурі продажів підприємство має 6 напрямків і деякі з них з’явилися зовсім нещодавно, наприклад, власна дистрибуція та власна торгова мережа. Також з’явився новий формат гуманітарні проєкти.

«З початком війни традиційні канали продажів зменшилися, наша команда вирішувала, куди йти далі, як працювати. Дистрибуція та оптова торгівля нашими продуктами в Україні, на жаль, зменшилися на 42%. Причиною є міграція населення, великі об’єми гуманітарної допомоги та руйнування складів та потужностей партнерів. Ми знайшли рішення у гуманітарних проєктах, але активно працюємо й по інших напрямках та напрацьовуємо нові контракти. Розвиток представленості продукції це наш стратегічний план. По відділу ключових клієнтів ми маємо ріст до попереднього року 75%. Для того, щоб досягти таких результатів було розроблено багато напрямків і основні з них нові мережі, які дали 10% зростання продажів», зазначає Оксана Шевченко. 

При цьому поряд з розвитком продажів на внутрішньому ринку компанія має значний експортний потенціал. Сьогодні ТОВ «ТЕРРА» експортує свою продукцію в 67 країн світу, а експорт займає 23% в структурі продажів і в порівнянні з минулим роком цей напрям показав 56% зростання.

«Ми на експорт продаємо більше вагової продукції, а фасованої всього 2%. Тож, в експортній стратегії в нас головне завдання розвиток продажів фасованої продукції. Але ми розуміємо що реалізація цієї амбітної мети вимагає багато зусиль і впоратись нам з цим самостійно буде дуже важко та займе тривалий час. Та разом з нашими міжнародними партнерами і аграріями ми можемо реалізувати амбітні цілі щодо розвитку цього напрямку та рухатися цим шляхом разом», — додає Оксана Шевченко.

Серед найбільших викликів при реалізації стратегічних напрямків в компанії «ТЕРРА»  відзначають фінансування. Зважаючи на те, що у підприємства дуже багато різних проєктів, які мають довгостроковий характер, оплата за них може затримуватися на кілька місяців, що в свою чергу впливає на можливості компанії здійснювати своєчасно зобов’язання перед партнерами.

Другий важливий виклик — це своєчасне забезпечення якісною сировиною. Тому в компанії, за підтримки Програми USAID АГРО та маркетингової платформи Agrisales для виробників та переробників зернових, олійних та бобових, розробили стратегію постачання, яка забезпечить поставку високоякісної сировини в поставлені терміни для того, щоб уникнути збоїв у виробництві та забезпечити високу якість продукції.

«Ми готові поділиться з фермерами частиною майбутнього прибутку з додаткових контрактів з постачальниками. Маємо можливість за рахунок вже напрацьованих контактів, контрактів, технологій, потужної команди збільшити обсяги  виробництва продукції майже вдвічі. І додатково заробити для всіх учасників нашої агломерації. Завдяки такій співпраці аграрії зможуть заробити на 10-30% більше», — розповідає співзасновник та комерційний директор ТОВ «ТЕРРА» Олександр Ясинський.  

Він запропонував аграріям новий формат співпраці — у розрахунках за поставлену сировину брати за основу вартість готової продукції на полиці. На його думку, це той показник, який можливо контролювати.

Вирішивши питання з постачання сировини та автоматизувавши пакувальні лінії за отриманий грант від Програми USAID АГРО, український виробник зможе запустити потужності на 100% та збільшити присутність української продукції на міжнародних ринках.

Крім того, в планах компанії збільшити власну дистрибуцію, створити фірмову мережу як на регіональному, так і на національному рівні та активно розвивати інтернет-продажі і вийти зі своєю продукцією на найбільші маркетплейси — Rozetka і Аmazone.

Поділитись:

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ