Агромаркет

«Астарта» наростила продажі цукру та істотно зменшила реалізацію соняшникової олії

У I кварталі 2020 року агропромхолдинг «Астарта» збільшив реалізацію цукру на 44% – до 77,56 тис. тонн, порівняно з аналогічним періодом 2019 року, коли було реалізовано 53,96 тис. тонн цієї продукції.

Про це йдеться у фінансовому звіті компанії.

Обсяги реалізації решти продукції сільгоспвиробництва в компанії скоротилися: пшениці – на 68% (з 10,75 до 3,4 тис. тонн), кукурудзи – на 17% (з 282,64 до 236 тис. тонн), соняшникової олії на 99% (з 11,83 тис. тонн до 69 тонн), соєвої олії– на 22% (з 14,22 до 11,14 тис. тонн), молока – на 9% (з 26,02 до 23,64 тис. тонн).

Обсяги реалізації соєвого шроту практично лишилися на рівні І кварталу 2019 року – 46,86 тис. тонн.

 При цьому ціни на більшість товарних позицій помітно впали, порівняно з І кварталом 2019 року.  Так, середня вартість реалізації цукру скоротилася на 1%, пшениці – на 22%, кукурудзи – на 6%, соняшникової олії – на 7%, соєвого шроту – на 14%. Зросла лише вартість соєвої олії на 1% та молока – на 9%.  

Нагадаємо, дохід «Астарти» у 2019 році зріс на 20%, а валовий прибуток скоротився.

Додати коментар

Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

Ви вказали некоректні логін або пароль

Sorry that something went wrong, repeat again!