Найбільша європейська мережа супермаркетів відмовляється від несезонної полуниці
Найбільша європейська мережа супермаркетів – Carrefour, заявляє, що в січні на її полицях не буде полуниці, бо ягода в цей час несмачна, а її доставка з Африки – неекологічна.
Про це повідомляє The Local.
За словами керівника напрямку свіжої та традиційної продукції мережі, Йоанна Аларсона, причиною такого рішення є в першу чергу, є вплив на навколишнє середовище доставки несезонних фруктів з Північної Африки в поєднанні з відсутністю смаку тепличної суниці.
«Ягоди полуниці не в сезоні, вони страшенно несмачні, у нас смачні цитрусові, французький ківі та хрусткі яблука», – написав Йоанн Аларсон у своєму Твіттері.
Перехід до більшої сезонності, очевидно, є новою можливістю Carrefour, хоча жодних рішень щодо інших продуктів, таких як томати, прийнято не було.
В той же час, суниця повернеться на полички Carrefour в середині лютого, як тільки дозріє перша іспанська ягода, а навесні – французька.
Читайте також: На 90 м² вертикальної ферми виростять стільки полуниці, як на 1 га землі