Овочі-Ягоди-Сад

На французькому ринку томатів триває цінова війна

Сорт Prune d’antan

Зростання пропозиції спровокувало цінову війну на ринку томатів Франції. Виробники намагаються конкурувати також незвичайним кольором, смаком та видом плодів.

Про це повідомляє FreshPlaza.

Із уведенням карантину в середині березня французькі виробники томатів були у вигідному становищі. Адже французька продукція рекламувалася в магазинах, і покупці підтримували національних виробників.

Але із настанням високого сезону і збільшенням пропозиції на ринку, попит не завжди встигав. Це вплинуло на ціни, які були вкрай низькими. Вже два тижні томати чері мають кризу попиту.

Щоб стимулювати продажі, виробники намагаються запропонувати покупцям усе різноманіття розмірів, смаків та кольорів томатів.

Кистьові томати складають 60% обсягу виробництва кооперативу Prince de Bretagne. Він також збільшив обсяги виробництва дрібних овочів, які відповідають тенденції перекусів та їжі на ходу.

Prince de Bretagne запропонував й кілька новинок. Наприклад, томати Prune d’antan – різновид з фіолетовими та жовтими смужками та «злегка терпким солодким смаком». 

Ще одна новинка – набір томатів різнокольорових томатів типу Marmande – великих ребристих плодів. 

Prince de Bretagne також розробляє альтернативну упаковку для всієї лінійки томатів замість пластикової.

Читайте також: Німеччина нарощує виробництво томатів